Η L’Oréal Hellas σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων αλλάζει με ένα έργο πνοής για πάντα την όψη της Άνω Κυψέλης, στο πλαίσιο του παγκόσμιου προγράμματος L’Oréal for the Future.
Με μια εντυπωσιακή εκδήλωση στο συνεδριακό χώρο του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, του πρώτου Πράσινου Μουσείου της χώρας η L’Oréal Hellas παρουσίασε το ετήσιο πλάνο βιωσιμότητας της εταιρείας, στο πλαίσιο του παγκόσμιου προγράμματος L’Oréal for the Future.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, παρουσία εκπροσώπων του Τύπου, θεσμικών καλεσμένων και άλλων φορέων, ανακοινώθηκε το νέο εγχείρημα της L’Oréal Hellas, η δημιουργία ενός micro Forest στην καρδιά της Αθήνας, σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων.
Στα σύνορα της Γκράβας με την Άνω Κυψέλη, ο μικρός λόφος της Αλεπότρυπας, ο οποίος αποτελεί πολυσύχναστο και ιστορικό πλέον μέρος της συνοικίας, τους επόμενους μήνες θα μετεξελιχθεί μέσω μιας πιλοτικής προσπάθειας, η οποία περιλαμβάνει τη φύτευση σε πρώτη φάση περίπου 5.000 φυτικών ειδών (δέντρα και θάμνοι). Στόχος της προσπάθειας αυτής, είναι να διαμορφωθούν οι συνθήκες για την εγκατάσταση ενός δάσους που σε μόλις 10 χρόνια, θα έχει καταφέρει να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά ανάπτυξης ενός βιότοπου 20-30 ετών, με περισσότερα από 10.000 φυτικά είδη και πλούσια βιοποικιλότητα.
Μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε από τον Ιάπωνα βοτανολόγο Akira Miyawaki και συντείνει στην προσπάθεια για σχεδιασμένη και συντονισμένη προστασία και ανάδειξη του πρασίνου, ως βασικού και αναπόσπαστου συστατικού της πόλης και της ποιότητας ζωής των κατοίκων. Στην ουσία, με την ανάπτυξη του micro Forest η πόλη των Αθηνών στα επόμενα χρόνια θα αποκομίσει σπάνια οφέλη, όπως η βελτίωση του μικροκλίματος της περιοχής με μείωση της τοπικής θερμοκρασίας μέχρι και 6 βαθμούς, την απορρόφηση μέχρι και 400 κιλών CO2 σε ετήσια βάση, καθώς και η ουσιαστική ενίσχυση της τοπικής χλωροπανίδας.
Την έναρξη της εκδήλωσης χαιρέτησε ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Χάρης Δούκας, ο οποίος επεσήμανε τις προτεραιότητες του Δήμου Αθηναίων στον τομέα αναβάθμισης του αστικού πρασίνου, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Η πρόταση της L’Oréal Hellas για την δημιουργία ενός micro Forest, στην πιο πυκνοδομημένη και πυκνοκατοικημένη περιοχή της Αθήνας, στην Κυψέλη, βρίσκει τον δήμο στο δυναμικό ξεκίνημα της πράσινης εκστρατείας του και ακουμπά τον κεντρικό πυρήνα της δράσης μας στην πόλη. Για μας το πράσινο στην Αθήνα υπήρξε ένα ταυτοτικό θέμα, από την προεκλογική ακόμη περίοδο. Στο πρώτο 5μηνο της δημαρχιακής μας θητείας, καταφέραμε να φυτέψουμε περισσότερα από 2.000 δένδρα, τα μισά δηλαδή απ’ όσα φυτεύτηκαν ολόκληρη την προηγούμενη 4ετία, θωρακίζοντας τον δήμο, με έναν σύγχρονο και αυστηρό Κανονισμό Πρασίνου».
Η Alessandra Delfini, Country Managing Director της L’Oréal Hellas, μίλησε για τις δράσεις που σε τοπικό επίπεδο συμβάλλουν με σεβασμό στην τήρηση των ορίων του πλανήτη, αλλά και στην ενίσχυση του επιχειρηματικού οικοσυστήματος της L’Oreal Hellas, που αποτελεί σταθερή προτεραιότητα, τονίζοντας: «Στη L’Oréal Hellas αποδεικνύουμε τη συνεχή μας δέσμευσή στην Αειφόρο Ανάπτυξη, επενδύοντας στη μακροπρόθεσμη προοπτική, αλλά και σε επιχειρηματικές λύσεις που βασίζονται σε βιώσιμες πρακτικές.
Για εμάς οι Οικονομικοί και Κοινωνικοί στόχοι είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι. Τα δεδομένα που χρησιμοποιούμε είναι απολύτως αξιόπιστα και επιπλέον, ελέγχονται από τους πιο έγκυρους διεθνείς οργανισμούς. Κατ’ επέκταση οι δεσμεύσεις μας που σχετίζονται με το πεδίο της Αειφόρου Ανάπτυξης, είναι απολύτως ευθυγραμμισμένες με τις αρχές του προγράμματος L’Oréal for the Future. Η πρωτοβουλία που ανακοινώνουμε σήμερα σε τοπικό επίπεδο, για τη δημιουργία ενός micro Forest στην περιοχή της Αθήνας, αποτελεί ένα πολύ φιλόδοξο έργο που απαιτεί συλλογική προσπάθεια, για να διαδοθούν τα οφέλη της βιοποικιλότητας στην πόλη και τους πολίτες της».
Παράλληλα, αναλύοντας τα βασικά σημεία του νέου εγχειρήματος, η Δήμητρα Πετρίδη, Corporate Affairs & Engagement Director της L’Oréal Hellas, αναφέρθηκε στις ιδιαιτερότητες που κάνουν τη δημιουργία ενός micro Forest μια μοναδική διαδικασία, αφού μιμείται τον τρόπο με τον οποίο θα αναπτυσσόταν ένα δάσος από το μηδέν, εάν η ανθρώπινη δραστηριότητα αποκλειόταν εντελώς, ενώ ο Φίλιππος Μιχόπουλος, Sustainability Leader της L’Oréal Hellas, ανέλυσε τις σύνθετες – τεχνικές λεπτομέρειες του έργου, τόσο σε επίπεδο προ-μελέτης, όσο και στα πρώτα στάδια υλοποίησής του.
Παρών μέσω διαδικτυακής σύνδεσης σε ρόλο επίσημου προσκεκλημένου, ήταν και ο Joel Tronchon, Sustainability Director Europe, ο οποίος μίλησε για τους πυλώνες του παγκόσμιου προγράμματος L’Oréal for the Future και τις προτεραιότητες του Ομίλου σε Διεθνές επίπεδο, με έμφαση στους στόχους βιωσιμότητας που η εταιρεία έχει θέσει και πρόκειται να υλοποιήσει μέχρι το 2030.
Σχετικά με την L’Oréal
Για περισσότερα από 110 χρόνια, η L’Oréal η κορυφαία εταιρεία ομορφιάς στον κόσμο, έχει αφοσιωθεί σε έναν κύριο στόχο: την εκπλήρωση των προσδοκιών ομορφιάς των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Ο σκοπός μας – να δημιουργήσουμε την ομορφιά που κινεί τον κόσμο – ορίζει την προσέγγισή μας στην ομορφιά χωρίς αποκλεισμούς, ηθική, γενναιόδωρη και αφοσιωμένη στην κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Με το ευρύ μας portfolio, αποτελούμενο από 36 brands διεθνούς φήμης και τις φιλόδοξες δεσμεύσεις αειφορίας στο πρόγραμμα L’Oréal For The Future, προσφέρουμε σε κάθε άτομο σε όλο τον κόσμο ό,τι καλύτερο όσον αφορά στην ποιότητα, στην αποτελεσματικότητα, στην ασφάλεια, στην ειλικρίνεια και στην υπευθυνότητα, ενώ γιορτάζουμε την ομορφιά στην απέραντη πολλαπλότητα της.
Με 87.400 αφοσιωμένους εργαζομένους, ισορροπημένο γεωγραφικό αποτύπωμα και πωλήσεις σε όλα τα δίκτυα διανομής (e-commerce, μαζική αγορά, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα λιανικού εμπορίου αφορολογήτων ειδών) το 2022 ο Όμιλος πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 38,26 δισ. ευρώ. Με 20 ερευνητικά κέντρα σε 11 χώρες σε όλο τον κόσμο, μια αφοσιωμένη ομάδα Έρευνας και Καινοτομίας αποτελούμενη από 4.000 επιστήμονες και περισσότερους από 5.500 επαγγελματίες της τεχνολογίας, η L’Oréal επικεντρώνεται στην εφεύρεση του μέλλοντος της ομορφιάς και έχει καταφέρει να καταστεί υπερδύναμη στο χώρο του Beauty Tech.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: https://www.loreal.com/en/mediaroom