ΕνημέρωσηΟικονομία

ΕΣΑ «2nd Retail Customer Experience Awards»: Η βράβευση των κορυφαίων επιχειρήσεων

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε, για δεύτερη συνεχή χρονιά, η τελετή βράβευσης των «Retail Customer Experience Awards» από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών σε συνδιοργάνωση με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Αμφιθέατρο Μ. Έβερτ της Τεχνόπολις Αθηνών, έχοντας ως χορηγό το ΕΒΕΑ και Υποστηρικτή της εκδήλωσης την Τεχνόπολη του Δ. Αθηναίων.

Σε μια βραδιά που συγκέντρωσε εκπροσώπους του επιχειρηματικού γίγνεσθαι, της οικονομίας, και της πανεπιστημιακής κοινότητας, βραβεύτηκαν μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που ξεχώρισαν είτε στα φυσικά είτε στα ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και στο omni channel. Μεταξύ άλλων παραβρέθηκαν οι κ.κ. Νίκος Παπαθανάσης Αν. Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Χάρης Θεοχάρης, Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος Γ. Γραμματέας Εμπορίου, Αλέξης Σωτηρόπουλος Δήμαρχος Βύρωνα, η πρόεδρος του ΕΒΕΑ Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου, η Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας κα. Αλεξάνδρα Πάλλη, η Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας του Δ. Αθηναίων κα Ζαχαρούλα Αγρογιάννη Μουκριώτου καθώς και εκπρόσωποι της τηλεοπτικής σκηνής όπως οι Σάρα Εσκενάζυ, Δέσποινα Τσόκου και Αλεξ Μπαρτζώκας κ.ά.

Την εκδήλωση άνοιξαν με σύντομους χαιρετισμούς ο Σταύρος Καφούνης, Πρόεδρος Ε.Σ.Α, ο καθ. Δημήτρης Μπουραντώνης, Πρύτανης O.Π.Α και ο Υπουργός Νίκος Παπαθανάσης.

Στόχος του θεσμού των Retail Customer Experience Awards είναι η σύνδεση της Αγοράς με την Ακαδημαϊκή κοινότητα και η άμεση επαφή των μελλοντικών επιχειρηματιών και στελεχών με την πραγματικότητα του Λιανικού Εμπορίου. Η καινοτομία του εγχειρήματος είναι ότι η ανάδειξη των νικητών έγινε με αξιολόγηση από ομάδες τελειόφοιτων και μεταπτυχιακών φοιτητών, ακολουθώντας οδηγίες και κριτήρια αξιολόγησης που τέθηκαν από τους ακαδημαϊκούς υπεύθυνους ανά ενότητα.

Η βραδιά ήταν χωρισμένη σε τρεις ενότητες. Στην πρώτη ενότητα βραβεύτηκαν οι φοιτητές του ΟΠΑ, στη δεύτερη δόθηκαν τα βραβεία σε φυσικά και online καταστήματα και έκλεισε με την τρίτη ενότητα όπου και απονεμήθηκαν τιμητικές και ειδικές βραβεύσεις σε επιχειρήσεις για τη συμβολή τους.

Πιο συγκεκριμένα, μετά από 231 συμμετοχές, δόθηκαν στο σύνολο 18 βραβεία, με τις επιχειρήσεις ΕΛΙΤ ΣΤΡΩΜ ΑΒΕΕ, VARDAS FASHION GROUP, ZAKCRET A.E., ΟΠΤΙΚΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Ο.Ε., BEAUTYLAB THE STORE, APPAREL STORES, CARREL, ΝΑΝΤΙΝΑ, Κ. ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ, να κερδίζουν βραβείο στην κατηγορία «Εμπειρία πελάτη φυσικού καταστήματος» ενώ στην κατηγορία «Εμπειρία πελάτη ηλεκτρονικού καταστήματος» ξεχώρισαν οι Cosmos Sport, Luisa World, Χαλκιαδάκης Α.Ε., Τripokaridos.store, e-tennis, DEPOLO, Hookah Eshop Greece, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΥΚΟΛΙΔΗΣ Α.Ε., και GREEN TELECOM IKE – digishark.g.

mak-1.jpg

Η εκδήλωση έκλεισε με την απονομή 12 τιμητικών και Ειδικών βραβείου, τιμώντας στην αρχή τον Νίκο Γιαννέτο για την μακροχρόνια προσφορά του στον Εμπορικό κόσμο της Αθήνας, και στη συνέχεια τα καταστήματα HONDOS CENTER, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ, ΑΡΙΣΤΟΝ, 3 QUARTERS, ANDREW’S TIES, ΔΙΚΤΑΜΟ, POLINE, VARDAS, ART & HOBBY, IOANNA KOURBELA και MAH JONG.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών μαζί με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ανανεώνουν το ραντεβού τους για το 2025, με ακόμη περισσότερες επιχειρήσεις να συμμετέχουν, ανεβάζοντας τον πήχη στον δείκτη ικανοποίησης εμπειρίας πελάτη.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button