ΕνημέρωσηΟικονομία

Εύκολη πρόσβαση για όλους τους χρήστες – Galaksias Portal News

Επιμέλεια: Π. Χαλάτσης

Την ώρα που στη Γερμανία χρησιμοποιούν για την φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων περιστρεφόμενους βραχίονες, προσφέρουν ελκυστικές προσφορές φαγητού και υπηρεσιών στο συνεργαζόμενο Klassikstadt της Φρανκφούρτης και διευκολύνουν στο 100% τους χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων, σε κάποιες άλλες χώρες ψάχνουν στο χάρτη να βρουν σταθμό φόρτισης για να μη μείνουν οι οδηγοί στη μέση του δρόμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν υποδεικνύουμε ποιες είναι αυτές οι χώρες που οι υποσχέσεις μένουν στα χαρτιά. Αλλά δεν χρειάζεται αρκετή σκέψη για να καταλάβετε.

Ας δούμε όμως τι γίνεται στη Γερμανία. Εκεί όπου υπάρχει πρόγραμμα και σωστή εξυπηρέτηση. Στην Orber Straße, οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων όλων των μαρκών μπορούν να φορτίζουν τα οχήματά τους με ισχύ έως και 320 kW σε τέσσερις σταθμούς φόρτισης υψηλής ισχύος (HPC). Ενώ το αυτοκίνητό τους φορτίζει, οι χρήστες μπορούν να ζήσουν μια ευχάριστη εμπειρία στο παρακείμενο Klassikstadt Frankfurt.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Audi συνεργάστηκε με αυτήν την επιχείρηση που βρίσκεται σε ένα διατηρητέο ιστορικό πρώην εργοστάσιο, που διαθέτει μια διεθνώς γνωστή συλλογή από vintage και σύγχρονα κλασικά αυτοκίνητα και προσφέρει μια σειρά από υπηρεσίες. Οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν μέσα από μια μεγάλη ποικιλία σνακ, ποτών και ζεστών γευμάτων και να τα απολαύσουν σε ένα ελκυστικό και άνετο περιβάλλον. Ανθρώπινα πράγματα. Όχι πρόχειρα έργα και ξεπέτες.

Όλοι οι κόμβοι φόρτισης της Audi είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να μην δημιουργούν εμπόδια: ένας περιστρεφόμενος βραχίονας, για τον οποίο έχει κατοχυρωθεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, οι οθόνες ρυθμιζόμενου ύψους και ο άφθονος χώρος για ελιγμούς – για παράδειγμα, ενός αναπηρικού αμαξιδίου – καθιστούν τη φόρτιση εύκολη για όλους, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Ο περιστρεφόμενος βραχίονας μειώνει το βάρος του καλωδίου φόρτισης περίπου κατά 60%. Έτσι οι χρήστες σε αναπηρικά αμαξίδια μπορούν να κρατούν το βύσμα CCS με το ένα τους χέρι και να μετακινούν το αναπηρικό τους αμαξίδιο με το άλλο. Μια βάση υποδοχής του συνδέσμου CCS βελτιστοποιεί περαιτέρω τη λειτουργία για τους χρήστες αναπηρικού αμαξιδίου, ενώ ένα στέγαστρο εμποδίζει το σύνδεσμο να βραχεί.

Επιπλέον, ο περιστρεφόμενος βραχίονας εξασφαλίζει την απρόσκοπτη πρόσβαση σε όλα τα βύσματα φόρτισης, είτε αυτά βρίσκονται μπροστά, είτε πίσω, είτε αριστερά ή δεξιά του οχήματος. Έτσι, ο οδηγός δεν χρειάζεται να κάνει ελιγμούς για να τοποθετήσει το αυτοκίνητό του στη σωστή θέση. Η αυτόματη ανάσυρση του καλωδίου αποτρέπει από το να αποτελεί εμπόδιο ή να εμποδίζει την κίνηση των χρηστών αναπηρικού αμαξιδίου. Επιπλέον, διατηρεί συνεχώς το καλώδιο στεγνό.

Εύκολη πρόσβαση για όλους τους χρήστες

Αριστερά και δεξιά των τεσσάρων σημείων φόρτισης, υπάρχει αρκετός χώρος για τους χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων, ενώ οι πόρτες των αυτοκινήτων μπορούν να ανοίγουν ανά πάσα στιγμή διάπλατα. Ο περιστρεφόμενος βραχίονας που είναι προσαρμοσμένος στα πλάγια και στο πάνω μέρος καθιστά δυνατή την καθοδήγηση του καλωδίου φόρτισης στην υποδοχή φόρτισης του αυτοκινήτου, όπου και αν αυτή βρίσκεται, με ελάχιστη προσπάθεια. Το βύσμα φόρτισης αποθηκεύεται σε μια θήκη στο ύψος του γοφού, από την οποία ανασύρεται αυτόματα. “Πρόκειται για πολύ χρήσιμα χαρακτηριστικά για εμάς τους χρήστες αναπηρικού αμαξιδίου. Στον κόμβο φόρτισης, μπορώ να φορτίζω χωρίς να ζητάω βοήθεια από αγνώστους”, ανέφερε ο πελάτης της Audi Uwe Herrmann, ο οποίος περιστασιακά πρέπει να ζητήσει βοήθεια όταν γεμίζει με βενζίνη το συμβατικό αυτοκίνητό του. Επιπλέον, οι ρυθμιζόμενες καθ’ ύψος οθόνες διευκολύνουν τους χρήστες να διαβάζουν πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση και το χρόνο φόρτισης κατά τη διάρκεια και έπειτα από τη διαδικασία φόρτισης. Επίσης, η Audi επιθεωρεί τις εγκαταστάσεις γύρω από τον κόμβο φόρτισής της για τυχόν εμπόδια.

“Αυτό όχι μόνο καθιστά τον κόμβο φόρτισης της Audi ιδανική τοποθεσία για τα άτομα με σωματικές αναπηρίες προκειμένου να φορτίσουν γρήγορα και άνετα το αυτοκίνητό τους, αλλά εξυπηρετεί τους πάντες χάρη στο concept χωρίς εμπόδια, τον περιστρεφόμενο βραχίονα, τον άφθονο χώρο μεταξύ των σταθμών φόρτισης και τις οθόνες που ρυθμίζονται ως προς το ύψος. Ο περιστρεφόμενος βραχίονας είναι μεγάλη βοήθεια για μένα”, σχολίασε ο πρεσβευτής της Audi Gerd Schönfelder, 16 φορές χρυσός Ολυμπιονίκης του σκι στους Χειμερινούς Παραολυμπιακούς Αγώνες και 14 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Ο Schönfelder είναι ακρωτηριασμένος στο χέρι και οδηγεί μια έκδοση του Audi Q4 e-tron με βοηθήματα οδήγησης που έχουν τοποθετηθεί στο εργοστάσιο. Το 2007, η Audi έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που έβαλε τα βοηθήματα οδήγησης στον διαμορφωτή της. “Το συνολικό πακέτο της γρήγορης φόρτισης, της άνεσης, της ευκολίας και της τιμής είναι ιδιαίτερα ελκυστικό”, πρόσθεσε ο Schönfelder. Στα σημεία φόρτισης HPC, οι πελάτες της Audi πληρώνουν από 0,35 €/kWh ανάλογα με το συμβόλαιό τους.

Εικονικές συμβουλές και υποστήριξη

Μετά από δοκιμές στο Βερολίνο και το Μόναχο, ένα concept εξυπηρέτησης πελατών χρησιμοποιείται για πρώτη φορά και στη Φρανκφούρτη: Ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό παρέχει συμβουλές και βοήθεια μέσω κάμερας. Οι σύμβουλοι υποστήριξης μπορούν να ελέγχουν τη διαδικασία φόρτισης από απόσταση. Εάν προκύψουν δυσκολίες κατά την αναγνώριση, μπορούν να υποδείξουν για παράδειγμα τη δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα.

Η Audi προσφέρει επίσης βοήθεια για τη ρύθμιση του Plug & Charge. Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη μέσω μιας τηλεφωνικής γραμμής. “Μια προσφορά που έτυχε πολύ καλής υποδοχής κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής φάσης”, ανέφερε ο Nikolai Senst.

 

 

 

Πηγή

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button