Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, προχωρώντας στη δημοσίευση του ESG Απολογισμού της για το 2023, παρουσίασε την στρατηγική, τους πυλώνες δράσεων, τους στόχους και τις ενέργειές της για τη χρονιά που μας πέρασε, στο πλαίσιο εξέλιξης του σχετικού της πλάνου.
Με γνώμονα, λοιπόν, την στρατηγική «Μαζί προς το ΜΗΔΕΝ και ακόμη πιο μακριά» (Together towards ZERO and Beyond), η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ενεργοποιείται, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα δράσεων που αφορούν, μεταξύ άλλων, στην προστασία του περιβάλλοντος και των φυσικών πόρων, στην προώθηση της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης, αλλά και στην φροντίδα των ανθρώπων, τόσο στο εσωτερικό της εταιρείας, όσο και στην κοινωνία ευρύτερα.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση, στο κομμάτι της Υπεύθυνης Κατανάλωσης, συνδέοντάς την με κάθε πρωτοβουλία της και επιδεικνύοντας μεγάλη ευαισθησία ως προς την καλλιέργεια μιας κουλτούρας ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ανεύθυνης κατανάλωσης.
Προς αυτήν την κατεύθυνση, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εμπλουτίζει σταθερά τις επιλογές των no/low alcohol προϊόντων της, διευρύνοντας παράλληλα και τις περιστάσεις κατανάλωσής τους. Χαρακτηριστικά και πιο πρόσφατα λανσαρίσματα αποτελούν αυτά της ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, που αποτελεί την δροσιστική επιλογή μπύρας χωρίς αλκοόλ τώρα και με λεμόνι, και του Somersby Strawberry & Lime 0.0%, του πρώτου στο είδος του χωρίς αλκοόλ που κυκλοφόρησε στη χώρα μας, ως ιδανική φρουτένια πρόταση απόλαυσης.
Επιπλέον, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία φέρει το μήνυμα της υπεύθυνης κατανάλωσης στο σύνολο των συσκευασιών και ενεργοποιήσεων των μαρκών της, σε όλα τα κανάλια δραστηριοποίησής της, ενώ υλοποιεί προωθητικές και ενημερωτικές δράσεις και συνέργειες με εξειδικευμένους φορείς και οργανισμούς, καθώς και σχετικές συνεργασίες με πελάτες της. Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελούν οι καμπάνιες ενημέρωσης της εταιρείας, με αφορμή την «Ευρωπαϊκή Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα».
Ακόμη, αξίζει να σημειωθεί, πως η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ήταν μεταξύ των πρώτων εταιρειών στη χώρα μας και η πρώτη στην κατηγορία της, που εγκατέστησε το αλκοολόμετρο (Interlock) στο σύνολο των οχημάτων του εταιρικού της στόλου, εστιάζοντας στη σημασία των ασφαλών μετακινήσεων των εργαζομένων της, που διαθέτουν εταιρικό όχημα. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία πραγματοποιεί σε ετήσια βάση πληθώρα εκπαιδεύσεων για όλους τους εργαζομένους και στο σύνολο των εγκαταστάσεών της, πανελλαδικά. σχετικά με θέματα ασφαλούς οδήγησης σε συνάρτηση με την υπεύθυνη κατανάλωση. Χαρακτηριστικά, το 2023, υλοποίησε 2 διαδικτυακά workshops με τη συμμετοχή άνω των 200 εργαζομένων, καθώς και θεωρητικές/πρακτικές εκπαιδεύσεις ασφαλούς οδήγησης σε 69 εργαζόμενους-οδηγούς εταιρικών οχημάτων.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία πιστή στον εταιρικό της Σκοπό, να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», με γνώμονα την επιστροφή αξίας προς τους ανθρώπους της, τους συνεργάτες και προμηθευτές της και την κοινωνία ευρύτερα, προχωρά σταθερά σε πρωτοβουλίες και δράσεις που αποδεικνύουν έμπρακτα, πως αποτελεί «κάτι περισσότερο από μια ζυθοποιία».
Μάθετε περισσότερα για τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, εδώ: https://www.olympicbrewery.gr/media/vuml31v2/esg2023_gr-full-hd.pdf