Τρόπος Ζωής

Σ’ έναν κόσμο γεμάτον «Λιάγκες», γίνε «Νταλάρας» – Galaksias Portal News

*** Είναι Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2023
όταν ο Στέφανος Κασσελάκης υφίσταται βιασμό εν μέση οδώ
από θλιβερό-κατάπτυστο-αισχρό ρεπορτεροειδές τής εκπομπής τού Γιώργου Λιάγκα.
Υπό την πλήρη ανοχή και την έμμεση πλην σαφή συναίνεση-παρότρυνση τού παρουσιαστή,
το αποκρουστικό υπαλληλίδιο βιάζει σε πανελλήνια μετάδοση έναν πολίτη,
ο οποίος έχει διαπράξει το «έγκλημα» να είναι δημόσιο πρόσωπο, και δη, αρχηγός κόμματος
(«έγκλημα» αντίστοιχο με την επιλογή των γυναικών να φοράνε μίνι φούστα,
η οποία «μίνι φούστα» αποτελεί για τα άρρωστα πατριαρχικά μυαλά
-a priori αθωωμένη- αιτία σεξουαλικής επίθεσης).
Ως εκ τούτων, στον βωμό τής εκμαίευσης μίας δήλωσης,
ο Σεβασμός, η Αξιοπρέπεια, η Τσίπα, η Αιδώς, πάνε όλα περίπατο,
καθώς το κατ’ ευφημισμόν «ρεπορτάζ» πρέπει πάση θυσία να στεφθεί με επιτυχία.

Κρίνω απαραίτητο να παρακολουθήσετε το σχετικό βίντεο πριν συνεχίσετε την ανάγνωση,
κρίνω απαραίτητο να δείτε και να ακούσετε τον βιασμό τού Στέφανου Κασσελάκη εν μέση οδώ,
διότι θα μπείτε έτι περαιτέρω στο κλίμα τού παρόντος πονήματος.
(ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σαπίλα. Σήψη. Τοξικότητα. Φρίκη. Οργή.
Παρηκολούθησα κι εγώ το βίντεο (ξανά)
-διότι ήθελα να είμαι συνεπής στην προτροπή που σάς απηύθυνα-
και κυριολεκτικώς εβίωσα τα ίδια δυσάρεστα συναισθήματα
που είχα νοιώσει και την πρώτη φορά·
συναισθήματα που με είχαν οδηγήσει να προβώ αμέσως στην εξής ανάρτηση:
«Το ξευτιλισμένο ον που ακολουθούσε τον Κασσελάκη επί 5 λεπτά
-ενώ εκείνος ετόνιζε συνεχώς ότι δεν θα έκανε δηλώσεις-
εκφράζει τον τρόπο που βλέπει (και) ο Λιάγκας την Ενημέρωση.
Αναξιοπρέπεια, Ξετσιπωσιά, Παρασιτισμός.
Το Μικρόφωνο μετατρέπεται σε “Όργανο Βιασμού”.».

ΒΙΑΣΜΟΣ.
Ο Στέφανος Κασσελάκης υπέστη βιασμό.
Ο Στέφανος Κασσελάκης έπεσε θύμα βιασμού.
Όχι, ο Βιασμός -όσο κι αν έχει συνδεθεί άρρηκτα με το (ασυναίνετο) Σεξ-
δηλώνει αδιαμφισβητήτως και αυταποδείκτως μέσω τής ετυμολογίας του,
ότι είναι μία πολύπτυχη και πολυδιάστατη ειδεχθής πράξη·
κάθε πράξη που εμπεριέχει την οποιανδήποτε μορφή βίας
-είτε Σωματική Βία, είτε Πνευματική Βία, είτε Ψυχολογική Βία-
θεωρείται και είναι ΒΙΑΣΜΟΣ
(άλλωστε, το Σώμα, το Πνεύμα και η Ψυχή είναι «Συγκοινωνούντα Δοχεία»).

Το Μικρόφωνο, το «Φαλλικό Σύμβολο των “Μ.Μ.Ε.”»,
προτάσσεται πιεστικά, κραδαίνεται απειλητικά,
παραβιάζει με καταιγιστική επαναληπτικότητα τον ζωτικό χώρο ενός ανθρώπου.
Αφού, λοιπόν, τονίσω,
ότι η αναφορά στο συγκεκριμένο περιστατικό δεν έχει την παραμικρή πολιτική χροιά
-καθώς θα μπορούσε στη θέση τού Κασσελάκη να βρισκόταν οποιοσδήποτε πολίτης-
πάμε να απαριθμήσουμε και να αναφέρουμε αυτολεξεί
τις αντιδράσεις τού θύματος κατά τη διάρκεια τού βιασμού του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Καλημέρα κι ευχαριστώ. Δεν θα κάνω δηλώσεις. Φχαριστώ πολύ.»
«Σ’ ευχαριστώ πολύ. Φχαριστώ πολύ.»
«Φχαριστώ.»
«Φχαριστώ πολύ.»
«Φχαριστώ. Φχαριστώ. Ειλικρινά ευχαριστώ. Φχαριστώ.»
«Ευχαριστώ πολύ. Καλημέρα στους τηλεθεατές σας. Ευχαριστώ πολύ.»
«(σιωπή)»
«(σιωπή)»
«Αφήστε… Δώστε λίγη ιδιωτικότητα στον κόσμο και σ’ εμένα. Έτσι;»
«Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ. Σ’ ευχαριστώ πολύ.»
«(σιωπή)»
«Φχαριστώ πολύ. Δεν κάνω δηλώσεις.»
«Θα εκτιμούσα πολύ να σεβόσασταν την πρώτη φορά που το λέω.
Δεν θα κάνω δηλώσεις. Ακούστε το, σάς παρακαλώ.»
«Σάς παρακαλώ, δεν θα κάνω δηλώσεις. Θα μπορούσα να περπατήσω, σάς παρακαλώ..;»

ΦΡΙΚΗ. ΦΡΙΚΗ. ΦΡΙΚΗ.
14 φορές το Θύμα είπε «ΟΧΙ».
14 φορές ο Θύτης επέμεινε να συνεχίζει την αποτρόπαια πράξη του.
ΒΙΑΣΜΟΣ. ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΤΙΚΟΣ ΒΙΑΣΜΟΣ.

*** Σε αυτό το σημείο θα κάνω μία εξαιρετικώς χρήσιμη παρένθεση,
καθώς το περιγραφόμενο γεγονός κινείται ακριβώς το ίδιο πλαίσιο
και έχει ακριβώς τον ίδιον πυρήνα με την «Κουλτούρα των Γυναικοκτονιών».

Μετά από την πρόσφατη γυναικοκτονία στη Θεσσαλονίκη
όπου δολοφόνος τής 41χρονης εγκύου ήταν το σκουπίδι ο σύντροφός της,
μού ανεσύρθησαν πάλι οι σκέψεις που κάνω σε κάθε αντίστοιχο συμβάν.
Η Πατριαρχία -ούσα το κυρίαρχο κοινωνικό «Σύστημα» από γεννήσεως κόσμου-
έχει επιβάλει τα καταστροφικά εκφυλιστικά στερεότυπά της (και) στον Έρωτα,
με συνέπεια να πέφτουν στην παγίδα και αναρίθμητα θήλεα.
Πόσες και πόσες φορές δεν ακούμε από γυναικεία χείλη τη φιλάρεσκη ατάκα
«Ο λόγος που έκανα σχέση μαζί του, ήταν ότι με κυνήγησε πολύ.»,
χωρίς να αντιλαμβάνονται
ότι μέσα από αυτήν την πρόσκαιρα επιβεβαιωτική και κολακευτική συνθήκη
επιβραβεύουν τη Σεξουαλική Παρενόχληση
και -το ακόμη χειρότερο- ανοίγουν επί τής ουσίας την πόρτα
στον μελλοντικό κακοποιητή-βιαστή-δολοφόνο τους
(βεβαίως, αυτό δεν δίνει το παραμικρό άλλοθι στους θύτες,
παρά μόνον καταγράφω ετούτην τη στρεβλή αντίληψη
προκειμένου να προστατεύσω -στο μέτρο των προσωπικών δυνατοτήτων μου-
το διαχρονικώς υποβαθμιζόμενο και καταδιωκόμενο Γυναικείο Φύλο
που αντιμετωπίζεται από τα τσουτσουνοφόρα εμέσματα ως «σάκος τού μποξ»).
Κυρίες μου, ακριβώς επειδή θλίβομαι με τα δεινά που διηνεκώς υποφέρετε,
σάς απευθύνω έκκληση να μένετε μακριά από το (εκάστοτε) ανδρείκελο
που σάς κυνηγάει μετ’ επιτάσεως και μετέρχεται τις κάθε λογής «στοκεριές»,
διότι τέτοιου είδους «αρσενικά» γίνονται σύντομα «στενός κορσές»
και -κυρίως- δεν δέχονται αναιμάκτως την «Απόρριψη τού Χωρισμού».
Όταν το κάθε απελπισμένο τσουτσουνίδιο έχει ξοδέψει αφειδώς χρόνο για να σάς κατακτήσει,
τι σάς κάνει να νομίζετε ότι θα δεχθεί με συγκατάβαση τη φυγή σας από τη ζωή του;

Εν κατακλείδι,
η πρωτόγονη αντίληψη ότι «Ο Άντρας είναι ο Κυνηγός και η Γυναίκα είναι το Θήραμα.»,
ναι μεν δύναται περιστασιακώς να έχει θετικό πρόσημο
όταν εκφράζεται με καλαισθησία και με στοιχειώδη σεβασμό στα προσωπικά όρια,
αλλά στη συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων καθίσταται τοξικό αφήγημα
(και μάλιστα, σε χρόνο «dt»),
διότι -όπως αυταποδείκτως ορίζει η απεχθής «Φύση τού Κυνηγιού»-
το Θήραμα καταλήγει να είναι νεκρό
και ο Κυνηγός να πανηγυρίζει περιφέροντας το δολοφονημένο θήραμα.
Ως εκ τούτων, η σχέση «Κυνηγός-Θήραμα» είναι μία αποκρουστική μεταφορά,
που υποδαυλίζει την «Κουλτούρα τής Γυναικοκτονίας»
και -ως εκ τούτου- πρέπει να καταργηθεί από το «Ερωτικό Λεξιλόγιο».

Άρα, φτάνω στο επιμύθιο τής παρένθεσής μου,
ώστε να επανασυνδεθούμε με το αρχικό θέμα μας..:
Η Πρώτη Φορά
-ήτοι, η πρώτη φορά που ο Άντρας εκδηλώνει το ερωτικό ενδιαφέρον του στη Γυναίκα-
είναι αναφαίρετο δικαίωμα.
Ακόμη κι αν υπάρξει άρνηση,
υπάρχει το διακριτικό δικαίωμα να χρησιμοποιηθεί με ευπρέπεια
η δεύτερη -ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ- «ευκαιρία»,
καθώς η αρχική άρνηση ενδεχομένως να μην απετελούσε απόρριψη
αλλά να ήταν προϊόν τής στιγμής, τής προσωπικής διάθεσης, τής συγκυρίας.
Άρα, πάντα μιλώντας με όρους ευπρέπειας και σεβασμού, καταλήγουμε ότι..:
Η «Δεύτερη Φορά» είναι Θεμιτή Επιμονή.
Η «Τρίτη Φορά» είναι Φορτικότητα.
Από την «Τέταρτη Φορά» και πάνω,
καθίσταται απολύτως ορατός ο κίνδυνος μετέπειτα κακοποίησης, βιασμού, δολοφονίας.

Συνελόντι ειπείν,
το θλιβερό-κατάπτυστο-αισχρό ρεπορτεροειδές τής εκπομπής τού Γιώργου Λιάγκα,
είχε το αναφαίρετο δικαίωμα να κάνει την πρώτη ερώτηση,
είχε το διακριτικό δικαίωμα να προβεί και στην ύστατη δεύτερη προσπάθεια,
αλλά -με δεδομένες τις ισάριθμες και σαφείς απορρίψεις που δέχθηκε-
η κατοπινή συμπεριφορά του απέκτησε διαστάσεις κακουργηματικού χαρακτήρα.
Η ρητή και αταλάντευτη άρνηση τού Κασσελάκη
δεν έπαιζε τον παραμικρό ρόλο για το κακοποιητικό έμεσμα,
η αξιοθαύμαστη ευγένεια που επεδείκνυε συνεχώς ο Κασσελάκης
εκλαμβανόταν από το κακοποιητικό έμεσμα ως αδυναμία τού θύματος.
Είναι ανατριχιαστικό,
αλλά κάθε πτυχή τού συγκεκριμένου περιστατικού σε κάνει να αισθάνεσαι
ότι δεν επρόκειτο για ενημερωτικό ρεπορτάζ αλλά για βιασμό.
Όλα τα «Χαρακτηριστικά τού Βιασμού» ήταν εδώ, ήταν παρόντα.

Και τι έκανε μπροστά σε όλα αυτά ο Λιάγκας;
Τι λέτε ότι έκανε ο τηλε-παπατζής που έχω περιγράψει αναλυτικώς
στο πάλαι ποτέ πόνημά μου με τίτλο «Γιώργο Λιάγκα, τα θυμάσαι αυτά τα πλάνα;»
(https://www.zougla.gr/media/giorgo-liaga-ta-8imase-afta-ta-plana/);
Τι άλλο θα μπορούσε να έχει κάνει αυτός ο επιτήδειος μικροαστός;
Τι άλλο θα μπορούσε να κάνει αυτός ο ευέλικτος ηθικολόγος
που στήνει ξεχειλωτικές φάμπρικες στην πλάτη τού κάθε δημόσιου προσώπου
και επιδίδεται σε απομυζητικές μαραθωνοποιήσεις κάθε είδησης κι ανθυπο-είδησης;
Τι άλλο θα μπορούσε να κάνει αυτός ο αναίσχυντος «Ξεγυμνωτής τής Χειλουδάκη»;
Τι άλλο θα μπορούσε να κάνει αυτός ο ατέχνως κρυπτόμενος σεξιστής,
ο οποίος προ ολίγων ετών επιδιδόταν σε τρανταχτά χάχανα
στο άκουσμα τής είδησης ότι ένας ψυχάκιας είχε εκσπερματίσει στην πλάτη φοιτήτριας
εν μέσω μαθήματος στο «Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης»;
Ο Λιάγκας έκανε χαβαλέ.

Ο Χαβαλές είναι η Απόπατη Μορφή Χιούμορ.
Ο Χαβαλές είναι η Ευφημιστική Αυτο-Σύσταση τής Μαλακίας.
Ο Χαβαλές είναι Ξεχείλωμα.
Ο Χαβαλές είναι Υπεκφυγή.
Διόλου τυχαία, λοιπόν, ο Λιάγκας το έριξε στον χαβαλέ,
ο Λιάγκας επεχείρησε να διασκεδάσει τις αρνητικές εντυπώσεις,
καθώς -μέσα από την αθώωση τού θλιβερού ρεπορτεροειδούς του-
προέβαινε εμμέσως πλην σαφώς στην αθώωση και των δικών του μεθοδεύσεων,
με τις οποίες εδραίωσε τη θέση του στο επικρατόν σαθρό «Σύστημα».
Έτσι, αφού πρώτα επέτρεψε επί τέσσερα λεπτά τον τηλεοπτικό βιασμό,
θυμήθηκε εν τέλει να τηρήσει γελοιωδώς τη Δεοντολογία ξεστομίζοντας τη φράση
«Εμείς θα το σεβαστούμε αφού το λέει ο άνθρωπος τώρα. Είναι και λίγο άκομψο.»,
ενώ δεν ορρώδησε να επιβραβεύσει το υπαλληλίδιό του με ένα «Μπράβο»
(και βεβαίως, υπήρχαν κι άλλα δυστοπικά εγκώμια από έτερα μέλη τής εκπομπής,
όπως η φράση «Κάνει ό,τι πρέπει να κάνει ο Γιάννης.»).

Ο ίδιος Λιάγκας εφρόντισε να αθωώσει το ίδιο ρεπορτεροειδές
και όταν προ τριών ημερών -ακριβώς με τον ίδιον ενοχλητικόν τρόπο-
επεχειρούσε να εκμαιεύσει δήλωση από τον σύντροφο τού Στέφανου Κασσελάκη.
Ο τηλε-παπατζής είπε πως -εν αντιθέσει με τον Νταλάρα-
ο σύντροφος τού Κασσελάκη επέδειξε αστική ευγένεια,
αφού δεν αντέδρασε και παρέμεινε σιωπηλός
παρ’ ότι το υπαλληλίδιο «επί πέντε λεπτά τον πάει καροτσάδα».

Μιλάμε για αδιανόητη ξευτίλα και για απύθμενο θράσος,
καθώς οι «θύτες» υποβαθμίζουν τον Βιασμό σε «Καροτσάδα»
και απαιτούν από το εκάστοτε «θύμα» να επιδεικνύει «αστική ευγένεια» διά τής Σιωπής.
«“Θύμα τού βιασμού μας”, μη μιλάς,
διότι -ακόμη και κατά τη διάρκεια τού Βιασμού-
το Θύμα οφείλει να επιδεικνύει αστική ευγένεια προς τον Βιαστή.
«“Θύμα τού Βιασμού μας”, βγάλε τον σκασμό, και άσε μας να απολαύσουμε τον Βιασμό.».

Σημειωτέον δε, ότι μετά από ελάχιστα λεπτά,
άλλο ρεπορτεροειδές τής εκπομπής τού Λιάγκα -περιφερόμενο στο αεροδρόμιο τής Αθήνας-
είχε πάρει στο κατόπι την Άντζελα Δημητρίου
και την ερωτούσε -και μάλιστα, επιμόνως- αν είναι τσακωμένη με την κόρη της.
Για τέτοια κατάντια μιλάμε.

Το «Σύστημα» -απολύτως συνειδητά και προσανατολισμένα-
επιδιώκει να επωάζει, να γεννά, να γαλουχεί και να προάγει «Λιάγκες».
Ευτυχώς, όμως,
ο σημαντικότερος εν ζωή τραγουδιστής τής Ελλάδας, ο Γιώργος Νταλάρας,
ήρθε προ ημερών να διασώσει τη Συλλογική Αξιοπρέπεια
και να ευεργετήσει το Ρεπορτάζ, τη Δημοσιογραφία, την Ενημέρωση, την Κοινωνία.

Μετά από τις πρόσφατες δηλώσεις που έκανε ο Νταλάρας για τούς αοιδούς-influencers,
μία κουστωδία αποτελούμενη
από αμόρφωτα-απαίδευτα-ακαλλιέργητα-ατάλαντα-αστοιχείωτα ρεπορτεροειδή,
έσπευσαν να περιμένουν έξω από ραδιοφωνικό σταθμό τον εμβληματικό καλλιτέχνη
(ενώ εκείνος
-όντας καλεσμένος τού εξαιρετικού δημοσιογράφου και πολιτικού Νίκου Μπογιόπουλου-
συμμετείχε σε εκπομπή που ήταν αφιερωμένη στον Βασίλη Τσιτσάνη),
έχοντας ως αποκλειστικό σκοπό και μέλημά τους
να ανατροφοδοτούσαν την κτηνοβατικής αισθητικής προτεραιότητά τους,
που συμπυκνώνουν στην αηδιαστική αργκό λέξη «Μαναφούκι».
Πήγαν τα ανερυθρίαστα όντα
να επαιτήσουν από τον Γιώργο Νταλάρα να γίνει αιμοδότης στο «Μαναφούκι».
Πήγαν τα «τσόκαρα»
να παίξουν το ποταπό παιχνιδάκι τους στην πλάτη τού Γιώργου Νταλάρα.
Πήγαν τα «Φλόκια τού Συστήματος»
να κεράσουν τη σαπίλα τους στον Γιώργο Νταλάρα.

Αυτά τα «φλόκια» που αν τα ρωτήσεις ποιος είναι ο Καζαντζάκης, ο Καβάφης, η Κάλλας,
η Δημουλά, ο Χριστιανόπουλος, η Σκούρα, ο Ελ Γκρέκο, ο Σεφέρης, ο Ελύτης, ο Ρίτσος,
ο Παπαδιαμάντης, η Σωτηρίου, ο Παπαθανασίου, η Μερκούρη, ο Θεοδωράκης, ο Χατζιδάκις,
δεν θα ξέρουν να σού πούνε μια κουβέντα,
αλλά αν τα ρωτήσεις ποιος από τη «Show-Biz» είναι ζιγκολό, ποια είναι «βίζιτα»,
ποιοι και ποιες κάνουν παρτούζες, ποιος καναλάρχης είναι παιδόφιλος,
ποιο πασίγνωστο ζεύγος έχει αφήσει «λερωμένα» σεντόνια σε ξενοδοχείο
και ποια τραγουδίστρια χρησιμοποιεί θαλάσσια πλάσματα ωσάν «δονητές»,
αμέσως θα σού απαντήσουν με κάθε λεπτομέρεια,
αυτά τα «φλόκια», λοιπόν,
είχαν το απύθμενο θράσος να επιχειρήσουν να μαγαρίσουν τον Νταλάρα
και να επιδιώξουν να τον καταστήσουν αιμοδότη στο «μαναφούκι» τους.
Αμ, δεν ήξεραν αυτά τα θλιβερά όντα ότι ετοιμάζανε την ταφόπλακά τους.

Ο Γιώργος Νταλάρας αντελήφθη αμέσως τις προθέσεις τού καραδοκούντος συρφετού
και όταν είδε να περικυκλώνουν το πρόσωπό του τα «’Οργανα τού Βιασμού»
(ήτοι, τα μικρόφωνα),
αντέδρασε ακαριαία προς τούς επίδοξους βιαστές του.
«Ξέρετε γιατί είμαστε εδώ; Ξέρετε κάτι για τον Τσιτσάνη;».
Η γλοιώδης και ανεπαρκέστατη απάντηση «Μάθαμε αρκετά πράγματα από εσάς…»
που ετόλμησε να ψελλίσει ένα από τα παρευρισκόμενα ρεπορτεροειδή,
αποδείχθηκε -συν τοις άλλοις- και απολύτως υποκριτική,
καθώς αμέσως μετά υπήρξε αναδίπλωση από τα θλιβερά ενεργούμενα
που κόπτονταν μόνο για Κουτσομπολιό.

Πάτος. Απόπατος. Μπόχα. Δυσωδία.
Ο σκυλάκος Eco που είν’ εκπαιδευμένος να ανιχνεύει και να ανακαλύπτει ανθρώπινες σορούς
(όπως έπραξε και στην πρόσφατη περιβόητη δολοφονία που συνέβη στη Χαλκίδα),
αν βρισκόταν εκεί όπου τα αισχρά παράσιτα πιέζανε για δηλώσεις τον Γιώργο Νταλάρα,
θα εγάβγιζε σα δαιμονισμένος από τη σήψη και τη σαπίλα τους.

Πτώματα με Μικρόφωνο.
Αισχρά ανθρωπάρια που στηρίζουν την επαγγελματική τους υπόσταση στην Υποκρισία
και δεν έχουν καν την ευθύτητα να ξεκαθαρίζουν εξ αρχής τις προθέσεις τους.
Εμφανίζονται μπροστά σου, και αφού εκφράσουν πρώτα το κίβδηλο ενδιαφέρον τους για εσένα
(πετώντας διάφορα «τυράκια» για να σε ρίξουν στη «φάκα» τους),
στη συνέχεια σού ξεφουρνίζουν τον πραγματικό λόγο που σού έδωσαν σημασία.
Δεκάρα δεν δίνουν ποιος είναι ο Νταλάρας, δεκάρα δεν δίνουν ποιος είναι ο Τσιτσάνης,
διότι είναι φτηνιάρικα εμέσματα
που πληρώνονται για να τρέφουν τα χείριστα ανθρώπινα ένστικτα.
Η μόνη σημαντική είδηση για αυτά τα φτηνιάρικα εμέσματα,
θα ήταν αν μαθαίνανε ότι ο Νταλάρας και ο Τσιτσάνης είχαν ερωτική σχέση
(αφήνω τον Φρόϊντ να περιγράψει και να εξηγήσει περαιτέρω τα εν λόγω όντα).
Και βεβαίως,
να τονίσω ότι μέχρι και στα θέματα που έχουν αμιγώς κουτσομπολίστικη στόχευση,
υπάρχει σαφής διαστρωμάτωση στον τρόπο προσέγγισης και ανάδειξης τού εκάστοτε θέματος.
Άρα, ακόμη και το Κουτσομπολιό διαθέτει «Διαβαθμίσεις Αισθητικής».
Άρα, εν προκειμένω έχουμε να κάνουμε με μηδενική και βοθρώδη αισθητική.

*** Ο Γιώργος Νταλάρας άνοιξε τον «Ασκό τού Αιόλου».
Επί τέλους,
βρέθηκε ένας άνθρωπος να βάλει όλα αυτά τα «Φλόκια τού Συστήματος» στη θέση τους.
Και ναι, όπως ετόνισε και ο μέγιστος καλλιτέχνης, η δουλειά τους ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ.
Και ναι, κατερρίφθη εκκωφαντικώς αυτό το λαϊκίστικο και κλαψιάρικο στερεότυπο
«Η Δουλειά δεν είναι Ντροπή.».

Έχετε αναλογιστεί ποιοι χρησιμοποιούν αυτό το απολύτως ύποπτο στερεότυπο;
Είτε οι άνθρωποι που ενδομύχως ντρέπονται για τη δουλειά τους
(εξ ου και δεν χρησιμοποιούν τον υπέροχο όρο «Εργασία», διότι αισθάνονται δούλοι),
είτε οι άνθρωποι που θα ντρέπονταν να κάνουν τη δουλειά
για την οποία λένε -τάχα μου, τάχα μου- ότι δεν είναι ντροπή
(επί χιουμοριστικώ παραδείγματι,
έχετε ακούσει να λέγεται για τούς καναλάρχες, για τούς εκδότες, για τούς εφοπλιστές,
ότι «Η Δουλειά δεν είναι Ντροπή.»;).

Βεβαίως, το «Οπλοστάσιο τού Λαϊκισμού» δεν εξαντλείται σε ένα αφήγημα,
καθώς όταν αρνηθείς να υποκύψεις στην επικρατούσα φασιστική νοοτροπία
που ορίζει ότι «Έτσι παίζεται το παιχνίδι…»,
μπαίνουν τα «μεγάλα μέσα» και στοχεύεται το Συλλογικό Συναίσθημα
με τη μελοδραματική και χειριστική ψευτο-οιμωγή
«Αυτά τα παιδιά ξεροσταλιάζουν ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ.».

Τα θυμάστε τα επιφωνήματα «Κλαψ» και «Λυγμ» στα παλιά κόμικς;
Ε…, εδώ κολλάνε το «Κλαψ» και το «Λυγμ»,
σε βαθμό που αρχίζεις να λυπάσαι μέχρι και τούς τσιλιαδόρους τής Μαφίας
(τίμιοι εργαζόμενοι είναι κι αυτοί,
που απλώς φυλάνε τίμιες τσίλιες όταν γίνονται εκτελέσεις από τούς πληρωμένους δολοφόνους·
και οι καημένοι οι τσιλιαδόροι τής Μαφίας, για ένα μεροκάματο ξεροσταλιάζουν).

*** Ανακεφαλαιώνοντας…

Ήδη από την ευλογημένη μέρα που έκανε τις ευεργετικές δηλώσεις του ο Γιώργος Νταλάρας,
υπήρξαν άλλα δύο εξαιρετικά περιστατικά αφύπνισης
που συνάμα απετέλεσαν υπέροχες ενσαρκώσεις τής λέξης «ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΑ».

Πετσόκομμα 1ο
Ο Πάνος Βλάχος,
πρωταγωνιστής στην πολλά υποσχόμενη σειρά «17 Κλωστές» τού Σωτήρη Τσαφούλια
-και όντας μαζί με τον σκηνοθέτη στην εκδήλωση τής πρεμιέρας-
βρέθηκε μπροστά σε κάμποσα λιγούρικα ορθωμένα μαρκούτσια,
αλλά δεν άφησε το παραμικρό περιθώριο για τοξικές «φλυαρίες» και είπε τα εξής..:
«Είναι πολύ όμορφη στιγμή αυτή σήμερα για ’μένα.
Ελπίζω να μην τη λερώσετε και να την κρατήσετε (ως) όμορφη στιγμή δημιουργίας.
(Τα “Μέσα”) έχουνε την τάση να λερώνουνε κάθε τι όμορφο.
(απευθύνεται στα “μαρκούτσια”) Έχετε την τάση να λερώνετε κάθε τι όμορφο.
Κάθε τι που έγινε με κόπο…, κάθε τι που προσπαθεί να φτάσει κάπου…,
προσπαθείτε να το υποβαθμίσετε.
Και σάς παρακαλώ, αν θέλετε, να μην το κάνετε.
Αν θέλετε… Δεν είναι και υποχρεωτικό να θέλετε…».

Πετσόκομμα 2ο
Ο Σωκράτης Μάλαμας,
όντας προσερχόμενος στην ιστορική ωδική σκηνή «Σταυρός τού Νότου»
όπου κάνει τις «sold out» συναυλίες του,
είδε ξαφνιασμένος να τον περιμένει ακριβώς έξω από τον χώρο τής εργασίας του
ένα λιγούρικο ορθωμένο μαρκούτσι από την εκπομπή τού Λιάγκα
και ακολούθησε μεταξύ τους ο εξής εύγλωττος διάλογος:
μαρκούτσι: Πώς είστε;
Μάλαμας: Καλά. Μια χαρά.
μαρκούτσι: Ζωντανές εμφανίσεις στον «Σταυρό τού Νότου»…
Μάλαμας: (διακόπτει το «παραμυθάκι» εν τη γενέσει του)
Πώς σάς έπιασε τέτοιο όψιμο ενδιαφέρον για τις παραστάσεις μας;
μαρκούτσι: (προσπαθεί διά τής πλαγίας πεπατημένης να πιάσει κουβέντα)
Μάς ενδιαφέρει και μάς αρέσετε,
και έχουμε μάθει ότι θα ’στε και «sold out» μέχρι και τον Μάρτιο.
Βλέπουμε εδώ πέρα και τον κόσμο που έχει έρθει να σάς στηρίξει…
Θέλω να μού πείτε…, έτσι, δυο λόγια, αν θέλετε…
Μάλαμας: Τι πράγμα θέλετε να σάς πω;
μαρκούτσι: Για τις εμφανίσεις σας…
Μάλαμας: Δεν έρχεστε μέσα να σάς κεράσουμε ένα ποτό;
Να καθίσετε σαν άνθρωποι…, να απολαύσετε ένα μέρος τού προγράμματος…,
να βγάλετε τα συμπεράσματά σας…, και χωρίς κουβέντες και διάφορα τέτοια.
μαρκούτσι: (συνεχίζει τη γλοιωδία) Έχει πάρα πολύ κόσμο…
Μάλαμας: (πιάνοντας με κατανόηση από το μπράτσο το «μαρκούτσι»)
Να περάσουμε καλό χειμώνα κι όλα τ’ άλλα είναι φλυαρίες.
(κοιτώντας προς την κάμερα…) Φιλιά… (…και φεύγει άνευ άλλης κουβέντας)

Κατόπιν τούτων,
καθίσταται αδιαμφισβήτητο ότι ο Γιώργος Νταλάρας επετέλεσε ανεκτίμητο κοινωνικό έργο,
αφού όσα είπε θα είναι πλέον εσαεί σημεία αναφοράς
και θα μνημονεύονται κάθε φορά που θα υπάρχει συμπεριφορική παρέκκλιση.
Η φράση «Καλά σάς τα ’πε ο Νταλάρας…» κυριαρχεί ετούτες τις ημέρες στον Δημόσιο Διάλογο
και έχει επαναληφθεί περισσότερο από κάθε άλλη,
προαναγγέλλοντας ότι αν δεν μπει τέλος στην Ασέβεια και στην Ασυδοσία,
θα υπάρξουν ακόμη πιο έντονα «ντράβαλα»
(η αυτοκυριαρχία και η αστική ευγένεια που επέδειξαν κατά τη διάρκεια τού βιασμού τους
ο Στέφανος Κασσελάκης και ο σύντροφός του,
δεν αποτελεί υποχρεωτικό «προτέρημα» όλων των θυμάτων βιασμού).

Βεβαίως, όταν ένα καθεστώς διαπιστώνει πως χάνει τα κεκτημένα του,
εκεί είναι που γίνεται ακόμη πιο επιθετικό, ακόμη πιο βίαιο.
Έτσι, ουδεμία έκπληξη προκαλεί το γεγονός,
ότι ολόκληρο το σαθρό «Σύστημα» έχει στραφεί κατά τού Γιώργου Νταλάρα
και εκτοξεύει παντός είδους μύδρους εναντίον του,
προκειμένου να τον αποδομήσει, να τον εκδικηθεί, να δολοφονήσει τον χαρακτήρα του.
Και όσο κι αν φαντάζει άσχετη η σύνδεση των φαινομένων,
είναι ακριβώς οι ίδιοι κώδικες αντανακλαστικής συμπεριφοράς
που έχουν αναπτύξει κατά το τελευταίο διάστημα οι κακοποιητές γυναικών ανά τον κόσμο.

Σίγουρα, πολλές και πολλοί εξ υμών έχετε αναρωτηθεί,
γιατί -κατά το τελευταίο διάστημα- παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση στις γυναικοκτονίες;
Η απάντηση είναι ότι με την έλευση τού ιερού κινήματος «Me Too»,
τα τσουτσουνοφόρα μιάσματα διαπιστώνουν με τρόμο
πως η κοινωνική πρωτοκαθεδρία τους συνταράσσεται συθέμελα
και έτσι εκφράζουν την κοχλάζουσα βία και βαρβαρότητά τους αφαιρώντας ζωές γυναικών.
«Πώς τολμάνε αυτές οι πουτάνες οι γυναίκες να διεκδικούν την Ισότητα,
την Ελευθερία, τη Χειραφέτηση, την Αυτο-Διάθεση;
Πώς τολμάνε αυτές οι πουτάνες οι γυναίκες να καταγγέλλουν
ότι τις παρενοχλούμε, τις κακοποιούμε, τις βιάζουμε..;
Πώς τολμάνε αυτές οι πουτάνες οι γυναίκες να θέλουν να μάς χωρίσουν;
Ε, λοιπόν, αυτές τις πουτάνες τις γυναίκες, εμείς οι άντρακλες θα τις σκοτώσουμε,
ώστε να κάνουμε επίδειξη δύναμης
και να καταπνίξουμε την επανάστασή τους τώρα που είναι ακόμα νωρίς.
Σιγά μην αφήσουμε τις πουτάνες τις γυναίκες να σηκώσουν κεφάλι.».

Κατ’ αντιστοιχίαν, και τηρουμένων των αναλογιών..:
«Πώς ετόλμησε ο Νταλάρας να αντισταθεί στον επικείμενο βιασμό του;
Πώς ετόλμησε να μάς φέρει αντιμέτωπους με τον καθρέφτη μας;
Πώς ετόλμησε να πει ότι ντροπιάζουμε τούς εαυτούς μας και τις οικογένειές μας;
Θα εκτοξεύσουμε τόνους λάσπης και συκοφαντίας εναντίον του.»
(ήδη αυτά τα «Σκουπίδια τής Τηλεόρασης» και «Παράσιτα τής Ενημέρωσης»
έχουν ξεκινήσει να αναζητούν εναγωνίως όποιον συγγενή, όποιον γνωστό, όποιον άγνωστο
έχει να πει κάτι αρνητικό για τον χαρακτήρα τού Γιώργου Νταλάρα,
ώστε να επιτύχουν την αποδόμηση τής προσωπικότητάς του).

Όμως, το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.
Τώρα πια,
τα «Σκουπίδια τής Τηλεόρασης» και «Παράσιτα τής Ενημέρωσης»
θα υποχρεωθούν να επανέλθουν στο πραγματικό βάθρο τους
και -συν τω χρόνω- θα επέλθει μεγαλύτερη αξιοκρατία.
Όλα αυτά τα θλιβερά κομπαρσίδια που έχουν φτάσει να είναι πρωταγωνιστές
και να ενσαρκώνουν την Κατάντια ως επιβεβλημένο «Lifestyle»,
όλα αυτά τα θλιβερά κομπαρσίδια
που εντέλλονται να φέρνουν εις πέρας συνεντεύξεις χωρίς συνεντευξιαζόμενους
και να (απο)κομίζουν ανύπαρκτες δηλώσεις,
υπέστησαν ανεπανόρθωτη ζημία στο -ούτως ή άλλως, κίβδηλο- κύρος τους.
Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε δει να βαφτίζονται ως «ρεπορτάζ»
οι σιωπές των παρενοχλούμενων, των κακοποιούμενων, των βιαζόμενων..;
Πόσες και πόσες φορές δεν έχουμε δει στις απόπατες εκπομπές
να υπάρχουν θορυβώδεις προαναγγελίες ανύπαρκτων θεμάτων
με τη χρήση τής παραπειστικής λέξης «Αντίδραση»
(για παράδειγμα,
ο πομπώδης τίτλος γράφει
«Η αντίδραση τής Δέσποινας Βανδή στην ερώτηση για τη σχέση της με τον Βασίλη Μπισμπίκη»
και βλέπουμε τη Δέσποινα Βανδή να απομακρύνεται σιωπηλή και με παγερό βλέμμα
από το αδιάκριτο και παρασιτικό ρεπορτεροειδές
που τής έχει απευθύνει την ερώτηση «Δέσποινα, έχετε σχέση με τον Βασίλη;»).

Αυτός είναι ο «Πολύτιμος Τηλεοπτικός Χρόνος».
Έτσι ξοδεύεται αφειδώς ο «Πολύτιμος Τηλεοπτικός Χρόνος»,
προκειμένου ο κάθε παπατζής «Λιάγκας» να πουλάει μούρη επί καθημερινής βάσεως
και να στήνει παιχνιδάκια εύκολης δημοφιλίας στις πλάτες τού κάθε «Me Too»,
αφού πρώτα έχτισε την καριέρα του πάνω σε αισχρές μεθοδεύσεις,
σε εκμαυλισμούς και σε ξεγυμνώματα αδύναμων ανθρώπων.
Κατόπιν τούτων, κλείνω με μία προτροπή προς την Κοινωνία:
Σ’ έναν κόσμο γεμάτον «Λιάγκες», γίνε «Νταλάρας»!

Ο Υπο-Κοσμικός
(Twitter: @Ypokosmikos
https://twitter.com/notifications)

Πηγή

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button