Επικαιρότητα

Το neakriti.gr “σταμάτησε” τη διαρροή του νερού στην οδό Γιούχτα στις Βασιλειές – Πάνω από δύο μήνες έτρεχε ασταμάτητα….

Ελπίζουμε να είναι μόνιμη η αποκατάσταση που έγινε αμέσως μετά το δικό μας φωτορεπορτάζ

Τουλάχιστον για δύο μήνες έτρεχε και χανόταν το πολύτιμο νερό στις Βασιλειές. Μέχρι που ασχολήθηκε το neakriti.gr….
Ο λόγος για τη διαρροή, που για μήνες δεν φτιαχνόταν, στην οδό Γιούχτα ακριβώς πάνω στη διασταύρωση που οδηγεί ευθεία προς  Αρχάνες και αριστερά προς Άγιο Αντώνιο.  Δηλαδή, σε σημείο που γεωγραφικά, ανήκει στο δήμο Ηρακλείου (Βασιλειές).

Ως δια μαγείας, μετά το δικό μας φωτορεπορτάζ, η βλάβη φτιάχτηκε…Και ελπίζουμε όχι προσωρινά. Για τη ιστορία να πούμε, ότι στο πρώτο μας φωτορεπορτάζ, μεταφέραμε καταγγελίες κατοίκων, ότι πρόκειται για νερό ύδρευσης που ανήκει στην ευθύνη της ΔΕΥΑΗ. “Κάθε φορά που τηλεφωνώ στη ΔΕΥΑΗ μου απαντούν ότι καταγράφεται η επικοινωνία μας και θα το δουν. Αλλά το νερό εξακολουθεί να χάνεται”, μας είχε μεταφέρει εκπαιδευτικός που περνάει από το σημείο κάθε πρωί για να μεταβεί στη δουλειά της στις Αρχάνες.

Αλλά μετά, ο πρόεδρος των Βασιλειών Κώστας Σταμούλος, μας είπε πως “πρόκειται για νερό άρδευσης και ο υδρονομέας που ειδοποίησα μου απάντησε πως την ευθύνη την έχει η ΔΕΥΑ των Αρχανών”… Μάλιστα, ο ίδιος τόνισε πως δεν έχουν καταφέρει να σταματήσουν τη διαρροή…

 

Εμείς με ικανοποίηση είδαμε και φωτογραφίσαμε πως πλέον διαρροή δεν υπάρχει…Ελπίζουμε να είναι μόνιμη η αποκατάσταση που έγινε αμέσως μετά το δικό μας φωτορεπορτάζ. Αλλά, αυτό δε σημαίνει πως μας ικανοποιεί το γεγονός ότι  πρέπει να δημοσιοποιήσουμε το πρόβλημα για να λυθεί…Το αντίθετο μάλιστα…

Ειδικά όταν πρόκειται για τις Βασιλειές, όπου ο κόσμος εξακολουθεί να λαμβάνει απίστευτα ποσά στους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΗ και κανείς από τους αρμόδιους να μην δίνει πειστικές εξηγήσεις στους εμβρόντητούς καταναλωτές που τρίβουν τα μάτια τους, κάθε φορά που ανοίγουν τον φάκελο του λογαριασμού τους… 

“Μας κατηγορούν ότι αυξήσαμε ξαφνικά τις καταναλώσεις μας, αλλά όταν γίνονται διαρροές κάνουν τα κορόιδα…Εμείς θα κληθούμε πάλι να πληρώσουμε τις διαρροές αυτές”, σύμφωνα με την άποψη που επικρατεί…Και ανεξάρτητα από το αν στη συγκεκριμένη περίπτωση επρόκειτο για νερό άρδευσης, η αγανάκτηση είναι δικαιολογημένη…Δεν δικαιολογείται όμως κανενός είδους αδράνεια, είτε πρόκειται για “μοίρασμα” ευθυνών μεταξύ υπηρεσιών, είτε πρόκειται για τον διαχωρισμό του νερού σε πόσιμο και ποτιστικό.

Εδώ υπάρχουν βέβαια πολλά ερωτήματα. Το πρώτο είναι: Γιατί αφού πήγαν πολλές φορές και επισκεύασαν τη ζημιά αλλά η διαρροή συνεχίστηκε, δεν υπήρξε συνεργασία με τη ΔΕΥΑΗ για να λήξει αυτό το πρόβλημα; Το δεύτερο είναι: Πώς και γιατί η τοπική κοινωνία των Βασιλειών γνωρίζει μόνο ότι έχουν χαθεί ήδη χιλιάδες κυβικά νερού και δε γνωρίζει ούτε ότι το νερό ανήκει στις Αρχάνες, ούτε ότι έχουν γίνει πολλές αλλά αποτυχημένες προσπάθειες; Και το σημαντικότερο ζήτημα είναι: Τι θα πει ότι «το νερό ανήκει στις Αρχάνες και όχι σε μας», που απάντησε ο υδρονομέας; Σε μια περίοδο που η περιοχή και ολόκληρος ο τόπος μας μαστίζεται από λειψυδρία, αυτό είναι το πρόβλημά μας; Α, ναι… Όσο για το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΥΑΗ, γιατί δεν απάντησαν στους κατοίκους ότι το νερό αυτό είναι άρδευσης και είναι των Αρχανών, ώστε να επικοινωνήσουν οι ίδιοι με τις Αρχάνες;

Και μια λεπτομέρεια… Όσο εμείς συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με το «ποιος φταίει» και «ποιος δε φταίει», το νερό εξακολουθεί να χάνεται μέσα από τη βάνα και αυτό συνεχίζει να εξοργίζει τους κατοίκους τόσο των Βασιλειών, όσο και των Αρχανών…

Πηγή

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button