Επικαιρότητα

Μέχρι πότε θα έχουμε έναντι και εκκαθαριστικούς λογαριασμούς ρεύματος – Ο μήνας ορόσημο

Για λίγους ακόμα μήνες θα έχουμε έναντι και εκκαθαριστικούς λογαριασμούς ρεύματος καθώς μετά θα έρχονται ανά μήνα και θα αναφέρουν την πραγματική κατανάλωση ρεύματος. Σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα ο Ιούνιος είναι ο μήνας ορόσημο για την ριζική αλλαγή σε όσα γνωρίζαμε για τους λογαριασμούς ρεύματος

Τη σταδιακή καταμέτρηση της κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος σε μηνιαία βάση, ανακοίνωσε τον προηγούμενο μήνα ο ΔΕΔΔΗΕ, με στόχο η διαδικασία να ολοκληρωθεί πανελλαδικά έως τα τέλη του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος έτους, μετά από οδηγία του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Πρόκειται για ένα από τα βασικά «όπλα» του υπουργείου για τη στήριξη των καταναλωτών, καθώς με αυτό τον τρόπο θα ξέρουν ακριβώς τι καταναλώνουν και τι πληρώνουν, βάζοντας ένα τέλος στους «Έναντι» και εκκαθαριστικούς λογαριασμούς.

Παράλληλα, αποτελεί ένα απο τα βασικά ορόσημα που πρέπει να επιτευχθούν στο πλαίσιο της νέας νομοθεσίας που επιτρέπει στους καταναλωτές να αλλάζουν πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος κάθε μήνα, εφόσον δεν αφήνουν «πίσω τους» οφειλές.

Ωστόσο η μεταβατική περίοδος προκαλεί απορίες σε ορισμένους καταναλωτές οι οποίοι, αν και θέλουν να αλλάξουν πάροχο, δυσκολεύονται να υπολογίσουν τι θα κληθούν να πληρώσουν στον καθένα, καθώς ήδη πολλοί από αυτούς έχουν λάβει «Έναντι» λογαριασμούς με επόμενη καταμέτρηση τον Μάρτιο και τον Απρίλιο του 2024.

Ήδη έχει ζητηθεί από τους καταναλωτές να διασφαλίσουν ότι το τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολαβικών εταιριών θα έχει πρόσβαση στο χώρο των μετρητών του ακινήτου, προκειμένου να γίνει η λήψη ένδειξης από τον μετρητή και στη συνέχεια να χορηγηθεί στον Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας που έχει επιλέξει ο πελάτης, για την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού.

Υπογραμμίζεται ότι, σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η λήψη της ένδειξης, όλοι οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να καταχωρίσουν την ένδειξη της παροχής εντός τεσσάρων εργάσιμων ημερών από την ημέρα επίσκεψης του καταμετρητή στο ακίνητο, με τους εξής τρόπους:

  • Καλώντας το Τηλεφωνικό Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στη δωρεάν γραμμή 800-400-4000
  • Εναλλακτικά μπορούν να καταχωρίσουν την ένδειξη στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ (κλικ εδώ)
  • Μέσω της εφαρμογής My DEDDIE App από το κινητό τους τηλέφωνο

Πηγή

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button