Επικαιρότητα

“Κύριε Αμανατίδη μήπως αρχίσατε και κλίνετε προς Κοζάνη;” – Galaksias.com

Παρακολουθήσαμε σήμερα με πολύ προσοχή την συνέντευξη του κου Περιφερειάρχη στην εκπομπή της ΕΤ3 «Τριτολογίες».

Δεν περιμέναμε μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ανάληψης των καθηκόντων του ως Περιφερειάρχης ο κος Αμανατίδης να «ξεχάσει» την Πτολεμαΐδα και την Εορδαία και να «συστρατευθεί» με το λόμπι της Κοζάνης που Πτολεμαΐδα ακούει και πηγαίνει στην εντατική.

Εξηγούμαστε:

Με δική σας καθαρά παρέμβαση έγινε η συνάντηση στον ΟΣΕ του μέλους της «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ» στις 26-07-2022 στον Διευθυντή Σχεδιασμού του ΟΣΕ κου Μουρουδέλη.

Στην συνάντηση αυτή που διήρκεσε περί τις 3 ώρες (στις 2 ήσασταν παρόν και εσείς), ελέχθησαν πράγματα αλλά και γεγονότα για την Νέα σχεδιαζόμενη σιδηροδρομική γραμμή Ιεροπηγής (Καστοριάς) με Θεσσαλονίκη, γραμμή ενταγμένη στο πρόγραμμα «INTERREG IPA CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME “GREECE-ALBANIA 2014-2020” για το έργο “CB RAILWAY” υλοποιήθηκε από τον ΟΣΕ σύμβαση με αντικείμενο την ανάλυση απαιτήσεων και επενδύσεων της εν λόγω σύνδεση Ελλάδας Αλβανίας μέσω Ιεροπηγής.

Μάλιστα από το 2020 ο ΟΣΕ έχει παραλάβει από την μελετητική εταιρεία «Δρόμος» τις τρεις μελέτες που αφορούν την διαδρομή Ιεροπηγής – Κοζάνης (1η), την διαδρομή Ιεροπηγής – Πτολεμαΐδας (2η), και την διαδρομή Ιεροπηγής Φλώρινας (3η ).

Όπως γνωρίζετε και εσείς γιατί έχετε τα στοιχεία η διαδρομή Ιεροπηγής – Πτολεμαΐδας (σύμφωνα με την μελέτη της εταιρείας «Δρόμος» είναι η επικρατέστερη από κάθε άποψη, και τα συνέπεια ο ΟΣΕ έπρεπε μέχρι σήμερα να ανακοινώσει αυτήν τη διαδρομή και να δώσει την υπόλοιπη (αν δεν το έχει κάνει ήδη και αποκρύβεται επιμελώς!!) για το υπόλοιπο από Πτολεμαΐδα προς Θεσσαλονίκη.

Γνωρίζετε επίσης ότι ο κος Μουρουδέλης σας ενημέρωσε ότι δεν έχει τα σχετικά κονδύλια για να συνεχίσει τις μελέτες.

Σεις λοιπόν κύριε Αμανατίδη προτίθεστε όπως είπατε στην συνέντευξή σας να δώσετε τα σχετικά κονδύλια στον ΟΣΕ για να συνεχίσει τις μελέτες για σύνδεση της Κοζάνης με Καλαμπάκα (έργο όμως που όπως είπατε μπορεί να υλοποιηθεί και το 2050!!) και αφήνετε ένα έργο που άμεσα μπορεί να υλοποιηθεί αφού είναι υποχρέωση της χώρας προς την Ε.Ε. και τυγχάνει χρηματοδότησης 85%.

Πέρα βέβαια από το γεγονός ότι θα έχει η Δυτική Μακεδονία ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο που είναι απαραίτητο για να έλθουν οι επενδύσεις που επιθυμούμε όλοι μας.

Σεις λοιπόν κύριε Αμανατίδη επιμένετε να θέλετε σύνδεση της Δυτικής Μακεδονίας με την Καλαμπάκα, κυρίως της Κοζάνης και όχι με ένα λιμάνι όπως της Θεσσαλονίκης που θα ανοίξει διάπλατα τις προοπτικές της περιοχής.

Θα σας παρακαλούσαμε λοιπόν αφού έχετε την πρόθεση να βοηθήσετε οικονομικά τον ΟΣΕ να συνεχίσει τις μελέτες του, να επιμείνετε στην συνέχιση της μελέτης Πτολεμαΐδας – Θεσσαλονίκης αφού όπως και εσείς γνωρίζετε πολύ καλά ότι η διαδρομή που έχουμε προαναφέρει υπάρχει μελέτη που υπερτερεί κατά κράτος των άλλων δύο και αυτό που απομένει είναι το άλλο κομμάτι δηλαδή το Πτολεμαΐδας – Θεσσαλονίκης που αποτελεί και το μεγάλο στοίχημα.

Από την άλλη μεριά ενώ εδόθη η συνέντευξη αυτή που στην ουσία προωθείτε πλαγίως η πρόταση της Κοζάνης, θα περιμέναμε μια κάποια αντίδραση:

Του Δημάρχου Εορδαίας,

Του Εργατικού Κέντρου,

Του Εμπορικού Συλλόγου

Ή κάποιου επαγγελματικού σωματείου.

Έστω με κάποια ανακοίνωση,

Μια διαμαρτυρία για την απαξίωση της περιοχής.

Δυστυχώς για μια ακόμη φορά, φαίνεται ότι «οι αδιάφοροι» και «αδρανείς» θεσμικοί και άλλοι φορείς της περιοχής έχουν «κολλήσει» αυτήν την αδιαφορία και την αδράνεια τους και στην κοινωνία με αποτέλεσμα η κοινωνία πλέον καθισμένη στον καναπέ του σπιτιού της!

ΕΠΑΨΕ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΟΙΡΑΙΑ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ.

ΩΣ «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ» ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ «ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ» Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΚΕΡΑΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ.

Πηγή

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button