Χωρίς κατηγορία

myKEPlive: Πιστοποιητικά και έγγραφα από τα ΚΕΠ με βιντεοκλήση – Ποια είναι η διαδικασία

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ – ΟΔΗΓΟΙ


Με μια νέα εφαρμογή, μέσω βιντεοκλήσης, εξυπηρετούνται οι πολίτες από τα ΚΕΠ, για όσο διάστημα τα Κέντρα Εξυπηρέτησης παραμένουν κλειστά για το κοινό λόγω της πανδημίας.

Ο πολίτης αφού κλείσει ραντεβού, συνδέεται στην πλατφόρμα και εξυπηρετείται από έναν υπάλληλο, ο οποίος είτε εκδίδει τα έγγραφα που θέλει ο ενδιαφερόμενος, είτε τον καθοδηγεί ώστε να κάνει ηλεκτρονική αίτηση.

Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

Κλείστε ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής σας ή απλή διοικητική πληροφόρηση.

Θα σας ζητηθεί να καταχωρίσετε:

  1. Το ονοματεπώνυμο του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη
  2. Την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
  3. Τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του
  4. Την διεύθυνση επικοινωνίας του

 

Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των παρακάτω υπηρεσιών:

Source link

Show More

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close