ΕνημέρωσηΟικονομία

Pepsico Hellas: Πώς αναπτύσσει τη στρατηγική της στην Ελλάδα

Στην ανάπτυξή της στην ελληνική αγορά δίνει, τα τελευταία χρόνια χρόνια, έμφαση μέσα από τη στρατηγική της, η PepsiCo Hellas.

Η εταιρεία έχει επιτύχει πενταετή ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 7%, ο οποίος τα τελευταία δύο έτη έχει ενισχυθεί στο 14%. Ο κύκλος εργασιών της ξεπέρασε τα 200 εκατ. ευρώ το 2022, έχοντας ως φιλόδοξο σχέδιο να τον υπερδιπλασιάσει τα επόμενα χρόνια. Παράλληλα το 2023, βελτιστοποιώντας περαιτέρω τους πόρους και εστιάζοντας στην απλοποίηση και την αποτελεσματικότητα, πέτυχε αύξηση των εσόδων ενώ διατήρησε και την κερδοφορία της.

Από τον Μάρτιο του 2023, η PepsiCo Hellas υλοποίησε τον επαναπατρισμό αναψυκτικών ΗΒΗ μέσα από τη στρατηγική της συνεργασία με την ΕΨΑ, στο εργοστάσιο της οποίας, παράγονται οι συσκευασίες κουτιών αλουμινίου. Οι πρώτοι παραγόμενοι κωδικοί αφορούσαν στην ΗΒΗ πορτοκάλι με νέα βελτιωμένη φόρμουλα, πιο κοντά στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, ενώ πλέον στο συγκεκριμένο εργοστάσιο στον Βόλο παράγονται τα αναψυκτικά ( σε κουτί αλουμινίου): HBH Πορτοκάλι, HBH μπλε πορτοκαλάδα χωρίς ανθρακικό, ΗΒΗ λεμόνι, ΗBH σόδα και ΗΒΗ σόδα λεμόνι.

Έναν χρόνο νωρίτερα, η εταιρεία είχε προχωρήσει σε στρατηγική συνεργασία με τη NU Aqua για την επαναλειτουργία της εμβληματικής μονάδας παραγωγής και εμφιάλωσης του φυσικού μεταλλικού νερού, στο Λουτράκι Κορινθίας. Από τον Ιούλιο του 2022, η PepsiCo Hellas έχει αναλάβει τη διανομή του φυσικού μεταλλικού νερού “Eonio Loutraki” στην αγορά, σχεδιάζοντας παράλληλα τη μελλοντική επέκταση σε άλλες συσκευασίες και προϊόντα.

Στην Ελλάδα, η PepsiCo Hellas διαθέτει στον Άγιο Στέφανο, μια σύγχρονη μονάδα παραγωγής και διανομής, στην οποία την τελευταία δεκαετία έχει επενδύσει περισσότερα από 30.000.000 ευρώ. Εκεί παράγονται σήμερα 42 μάρκες προϊόντων σνακς – συνολικά περισσότεροι από 200 κωδικοί- με την ημερήσια παραγωγή να φτάνει περίπου τις 500.000 συσκευασίες, ενώ απασχολούνται πάνω από 250 εργαζόμενοι.

Στη στρατηγική της PepsiCo Hellas στη χώρα μας περιλαμβάνεται επίσης η στήριξη προς τους Έλληνες παραγωγούς καθώς σημαντικό μέρος των πρώτων υλών προέρχεται από τοπικά αγροτικά προϊόντα. Συγκεκριμένα, για την παραγωγή των προϊόντων πατάτας αγοράζονται ετησίως από την εταιρεία περισσότεροι από 20 χιλιάδες τόνοι πατάτας. Παράλληλα, μεταξύ άλλων, μέσα από το καινοτόμο πρόγραμμα Αγροτικής Ψηφιοποίησης της PepsiCo Hellas, Agro Digitization, για την καλλιέργεια πατάτας, η εταιρεία συνεργάζεται στενά με τους Έλληνες παραγωγούς, παρέχοντας τους εκπαίδευση και υψηλού επιπέδου, τεχνογνωσία.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button