ΕνημέρωσηΟικονομία

Public: επενδύει σε νέα καταστήματα και οικιακές συσκευές

Η περαιτέρω ενίσχυση της λειτουργικής κερδοφορίας αλλά και η αύξηση των μεριδίων στην αγορά των «λευκών» οικιακών συσκευών αποτελούν ορισμένους από τους βασικούς στόχους του Public Group για το 2024 με τη γνωστή αλυσίδα να σχεδιάζει να συνεχίζει τις επενδύσεις της σε νέα καταστήματα.

Όπως αναφέρθηκε χθες κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης, το επενδυτικό πλάνο της Public για την επόμενη τριετία ανέρχεται σε 30 εκατ. ευρώ με την έμφαση να δίνεται στη δημιουργία νέων καταστημάτων αλλά και στην ανακαίνιση υφιστάμενων σημείων προκειμένου να είναι εφικτή η πώληση μέσω αυτών «λευκών» οικιακών συσκευών. Οι τελευταίες έχουν φθάσει πλέον να αποτελούν το 27% των πωλήσεων της αλυσίδας σε φυσικά σημεία και ο στόχος είναι το ποσοστό αυτό να ενισχυθεί περαιτέρω τη φετινή χρονιά.

Σύμφωνα με τον Ρόμπυ Μπουρλά, διευθύνοντα σύμβουλο του Public Group, το 2023 ήταν μία από τις καλύτερες χρονιές στην ιστορία της εταιρείας με τον κύκλο εργασιών να φθάνει στα 515 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 7% σε σχέση με το 2022. Όσον αφορά στη φετινή χρονιά, πάντως, η εκτίμηση είναι πως οι πωλήσεις θα κινηθούν στα ίδια ή σε ελαφρά χαμηλότερα επίπεδα, δεδομένου ότι φέτος δεν υπάρχουν οι επιδοτήσεις για την αλλαγή συσκευών που υπήρξαν πέρσι και έδωσαν σημαντική ώθηση.

Από την άλλη πλευρά, ο στόχος για το 2024 είναι η περαιτέρω αύξηση των επαναλαμβανομένων κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, τα οποία το 2023 έκλεισαν στα 20 εκατ. ευρώ από 5 εκατ. ευρώ το 2022 και ο στόχος για φέτος είναι να ανέλθουν στα 25 εκατ. ευρώ, όπως ανέφερε ο κ. Μπουρλάς. Ο τελευταίος επεσήμανε ακόμη ότι φέτος θα είναι μία χρονιά που θα υπάρξει θετικό πρόσημο και στις καθαρές ταμειακές ροές.

Όσον αφορά στο δίκτυο καταστημάτων, η έμφαση δίνεται στη μετατροπή καταστημάτων ώστε να μπορούν να πωλούν οικιακές συσκευές. Αυτή τη στιγμή, σε 23 από τα 59 καταστήματα υπάρχουν διαθέσιμες μεγάλες οικιακές συσκευές αλλά το πλάνο θέλει όλα τα σημεία Public να έχουν αυτή τη δυνατότητα. Ο κ. Μπουρλάς, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ανέφερε ότι το δίκτυο καταστημάτων μπορεί να φθάσει στα 70 σημεία μέσα στα επόμενα 3-5 χρόνια ανάλογα με τις ευκαιρίες που θα υπάρξουν. Προς το παρόν, επιδιώκεται η δημιουργία νέων καταστημάτων σε περιοχές της Κρήτης, της Πελοποννήσου και της Αττικής όπου δεν υπάρχει παρουσία της αλυσίδας, ενώ θα δούμε και νέα Public + Home καταστήματα στα Ιωάννινα, στον Πειραιά, στη Ρόδο και στο Βόλο. Αυτή η κίνηση θα βοηθήσει ώστε να επιτευχθεί ο στόχος των 100 εκατ. ευρώ σε έσοδα από πωλήσεις λευκών συσκευών μέσα στο 2024. Σημειωτέον πως υπάρχει συμφωνία για τη δημιουργία καταστήματος Public στο Ελληνικό με το χρονοδιάγραμμα να κάνει λόγο για το 2026, αν και αυτό δεν εξαρτάται από την ίδια την αλυσίδα αλλά από την πορεία του εκεί project. Στα πλάνα περιλαμβάνεται ακόμη η εγκατάσταση των iRepair μέσα σε όλα τα Public, αλλά και η δημιουργία 24 shop-in-shop με τη Vodafone.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στο θέμα των εναλλακτικών μεθόδων πληρωμής που προσφέρουν τα Public με τα στελέχη της εταιρείας να επισημαίνουν ότι προσφέρονται περισσότερες από 10 νέες επιλογές στον τομέα των πληρωμών και παράδοσης, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα άτοκων δόσεων χωρίς πιστωτική κάρτα. Επιπλέον, ανακοινώθηκε το λανσάρισμα του νέου loyalty προγράμματος, «Public +», που θα περιλαμβάνει επιστροφή χρημάτων στο Public Wallet των πελατών και μακροπρόθεσμα επιβράβευση με ελκυστικά προνόμια.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button