Μόδα

The C Edition:Tα bodysuits γίνονται τα νέα summer basics & η ελληνική μόδα κάνει τη δική της πρόταση

Ένα brand μόνο με κορμάκια μας αποδεικνύει πως μπορείς να ξεχωρίσεις στον χώρο τη μόδας με ένα μόνο εξειδικευμένο προϊόν που συνεχώς αναδιαμορφώνεται και εξελίσσεται.

Η Χριστίνα Κατσαούνη, κλείνει σχεδόν πέντε χρόνια, πίσω από το τιμόνι του πρώτου ελληνικού fashion brand που φτιάχνει αποκλειστικά bodysuits. Μία επιχειρηματική ιδέα τολμηρή που αποδείχθηκε πολύ σωστή καθώς η εξειδίκευση οδηγεί στην τελειοποίηση και το προϊόν της καλύπτει με τον πιο άρτια ποιοτικά και αισθητικά τρόπο τις ανάγκες των σύγχρονων γυναικών για ένα στυλ ρούχου που τόσα χρόνια βρισκόταν στην «αφάνεια». Τα bodysuits αναβαθμίζονται μέσα από ένα ελληνικό brand σαν το «The C Edition» και φέτος παρουσιάζονται και στην πιο πλουραλιστική, πολύχρωμη version τους δείχνοντας τα περιθώρια εξέλιξης που έχει το minimal DNA του label. H συλλογή του για τη σεζόν S/S 2021 λέγεται «Chameleon» γιατί «μέσα από τα χρωματιστά σχέδιά της επιτρέπει στην καθεμία να φορέσει αυτό που νιώθει πως της ταιριάζει καλύτερα, γιατί είναι προσαρμοστική στις απαιτήσεις της μόδας σήμερα και γιατί θέλει να τιμήσει τις γυναίκες που καταφέρνουν να παίζουν τόσους πολλούς και διαφορετικούς ρόλους μέσα στην ημέρα επιτυγχάνοντας σε όλους», μας είπε η Χριστίνα, ιδιοκτήτρια και creative director του brand, ανάμεσα σε άλλα παρουσιάζονται στην παρακάτω συνέντευξη. Σε μία εποχή που η άνεση πρέπει να συμβαδίζει με τη κομψότητα, τα κορμάκια είναι το μέλλον για κάθε μία από εμάς που θέλει να δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη γκαρνταρόμπα με διαχρονικά και πολυχρηστικά fashion items. Και είναι ωραίο πως το μέλλον αυτό έχει ελληνική υπογραφή.

Source link

Show More

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close