ΕνημέρωσηΠολιτική

Η ΚΤΜ μπροστά την 2η ημέρα – Galaksias Portal News

του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η KTM πέρασε μπροστά στα χρονοδιαγράμματα την Παρασκευή καθώς οι αναβάτες της Honda και της Yamaha ξεκίνησαν τις δοκιμές στη Μαλαισία.
Ο αναβάτης δοκιμών της Red Bull KTM Factory Racing, Pol Espargaro, ολοκλήρωσε την 2η μέρα του Sepang Shakedown Test πρώτος στα φύλλα χρόνου, αφού το #44 σημείωσε 1:58.241, χρόνο γύρου λίγο λιγότερο από τρία δέκατα μακριά από τον Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) και τον νεοεμφανιζόμενο σταρ Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3).
Αφού παρέμειναν στο περιθώριο για την ημέρα έναρξης της δράσης Shakedown, οι αναβάτες της Honda και της Yamaha μπήκαν στη μάχη. Ο Luca Marini (Repsol Honda Team) ήταν ο πρώτος αναβάτης στην πίστα, με τον συναθλητή του Joan Mir και τους Johann Zarco (CASTROL Honda LCR), Takaaki Nakagami (IDEMITSU Honda LCR) και Alex Rins (Monster Energy Yamaha MotoGP™) να έχουν μείνει πίσω στην προετοιμασία της σεζόν, όπως και ο προαναφερθέν Quartararo.

Ο Acosta συνεχίζει να εντυπωσιάζει
Ήταν μια ακόμα εντυπωσιακή μέρα για τον μοναδικό “Rookie” του 2024 Acosta για το MotoGP™. Ο καλύτερος χρόνος του #31 την 2η μέρα ήταν 1:58.531, και όταν αυτός ο χρόνος είναι τόσο κοντά στον πρώτο, συνειδητοποιείς πόσο εντυπωσιακός είναι. Ο ταχύτερος χρόνος του Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) στο GP της Μαλαισίας το 2023 ήταν 1:58.080 (Κατατακτήριες 2), ο χρόνος του Augusto Fernandez (Red Bull GASGAS Tech3) ήταν 1:58.107 (Κατατακτήριες 1) και του Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing) ήταν 1:58.232 (ΕΔ).
Επιπλέον, ο καλύτερος χρόνος του Augusto Fernandez στο περσινό τεστ στη Sepang ήταν 1:59.660. Είναι ασφαλές να πούμε ότι ο Acosta έχει βρει τον εαυτό του και ότι το να είναι ήδη λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο πιο πίσω από την προσπάθεια του Binder το 2023 είναι πολύ εντυπωσιακό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H Ducati έχει νέο πλαϊνό φέρινγκ

Ο Pirro θα μεταφέρει τις πρώτες εντυπώσεις από το νέο φέρινγκ

Και η Aprilia με νέο αεροδυναμική ουρά

H Honda έχει τις μεγαλύτερες αεροδυναμικές αλλαγές

Η ανάπτυξη την αεροδυναμικών βοηθημάτων συνεχίζεται
Ένα νέο κομμάτι μπροστινού φέρινγκ – πιο συγκεκριμένα ένα μπροστινό φτερό – εντοπίστηκε στη μοτοσυκλέτα της Red Bull KTM Factory Racing του Dani Pedrosa την 2η μέρα, ενώ η Aprilia Racing – με τον Lorenzo Savadori – συνέχισε να κάνει γύρους με τη νέα πίσω πτέρυγα «Batmobile» του εργοστασίου στο Noale. Η Honda και ο Stefan Bradl είναι επίσης απασχολημένοι με τις δοκιμές μιας αναβαθμισμένης πίσω πτέρυγας τύπου stegosaurus, όπως φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες.

Στα χέρια του Michele Pirro, η κύρια αναβάθμιση των αεροδυναμικών βοηθημάτων της Ducati που έχουμε δει μέχρι στιγμής – την οποία είχε πειράξει ο Gigi Dall’Igna στο λανσάρισμα της ομάδας το 2024 – βρίσκονται στο πλαϊνό φέρινγκ. Η προσθήκη ενός επιπλέον φτερού μπορεί να φανεί δίπλα στον συνηθισμένο αγωγό αέρα καθόδου της Ducati, επομένως θα είναι ενδιαφέρον να ακούσουμε τα σχόλια των αναβατών σχετικά με το αποτέλεσμα που έχει αυτό.Μπορούμε απλώς να το δούμε οπτικά πως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

Αποτελεί μεγάλο κεφάλαιο για την ΚΤΜ ο Dani Pedrosa σε ρόλο δοκιμαστή

Ανεβάζοντας ταχύτητα
Για τους αναβάτες, το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας αφιερώθηκε για να επιστρέψουν σε μια μοτοσυκλέτα MotoGP™ μετά το χειμερινό διάλειμμα. Ο Quartararo και ο Rins είχαν τρείς μοτοσυκλέτες – δύο προδιαγραφών του ’23 και μία του ’24 – ο καθένας, με τον Mir να ξοδεύει πολύ χρόνο στη μοτοσυκλέτα που χρησιμοποίησε στο τεστ της Βαλένθια. Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για τον Marini, με τον Ιταλό να εστιάζει την προσπάθειά του σε μεγάλο βαθμό στην εργονομία και να προσαρμόζεται στην RC213V.
Μια δυνατή βροχόπτωση σήμαινε ότι οι δοκιμές σε στεγνό έπρεπε να διακοπούν την Παρασκευή ενόψει της τελευταίας ημέρας των δοκιμών Shakedown το Σάββατο. Αναμένουμε την τελευταία μέρα δοκιμών στη Μαλαισία με πολύ ενδιαφέρον.

Πηγή

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button