Auto Moto

Renault E-Tech: Υβριδική τεχνολογία αιχμής για όλους

Επιδόσεις ή οικονομία καυσίμου; Άνεση ή οδηγική απόλαυση; Η Renault είναι μια μάρκα που δεν κάνει συμβιβασμούς και καταφέρνει -όσο καμία άλλη- να συνδυάσει τα πάντα κάτω από μία τεχνολογική «ομπρέλα» που ονομάζεται ETech!

Πρόκειται για μία τεχνολογία αιχμής, που περιλαμβάνει τόσο τα αμιγώς ηλεκτρικά όσο και τα υβριδικά μοντέλα της γαλλικής εταιρείας. Όσον αφορά στα τελευταία, δεν μιλάμε για κάποια απλή λύση, όπως συμβαίνει με τα mild hybrid, αλλά για πλήρως αυτοφορτιζόμενα υβριδικά συστήματα, που ενσωματώνουν την τεχνογνωσία της Renault από τη Formula 1.

Στην κορυφή της γκάμας των πλήρως υβριδικών μοντέλων της Renault βρίσκεται το Austral Full Hybrid ETech, το οποίο κινείται από ένα από τα πλέον προηγμένα συστήματα που έχουν υπάρξει μέχρι στιγμής. Η κορυφαία έκδοση του γαλλικού SUV έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ένα premium επίπεδο οδηγικής εμπειρίας, δίχως κανένα συμβιβασμό σε ότι αφορά στην οικονομία καυσίμου και τις επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δεύτερα, τελική ταχύτητα 174 χλμ./ώρα).

Renault Austral Full Hybrid ETech

Με συνδυαστική ισχύ 200 ίππων, το Austral E-Tech συνδυάζει έναν ιδιαίτερα αποδοτικό υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.200 κυβικών σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 400V ενεργειακής χωρητικότητας 1,7 kWh. Το έξυπνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων multi-mode επιτρέπει ομαλές και αποτελεσματικές μεταβάσεις, ενώ ταυτόχρονα διαχειρίζεται με βέλτιστο τρόπο τη μεταφορά της ισχύος στους εμπρός τροχούς.

RENAULT-AUSTRAL-(3).jpg

Renault Austral Full Hybrid ETech

Όπως όλα τα μοντέλα με πλήρως υβριδικό σύστημα E-TECH, έτσι και το Austral ξεκινά πάντα σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία και σε τακτά χρονικά διαστήματα προσφέρει την αθόρυβη εμπειρία της ηλεκτροκίνησης. Το αποτέλεσμα είναι ένα φουλ υβριδικό SUV, που προσφέρει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 με τις αντίστοιχες εργοστασιακές τιμές να βρίσκονται στα 4,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και στα 104 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

RENAULT-AUSTRAL-(5).jpg

Renault Austral Full Hybrid ETech

Πρόκειται για τιμές, οι οποίες αναδεικνύουν το Austral E-Tech ως ένα από τα πιο οικονομικά υβριδικά SUV της αγοράς, αλλά και ένα από τα ελάχιστα που προαιρετικά προσφέρει σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, βελτιώνοντας τα δυναμικά χαρακτηριστικά στις πιο μεγάλες ταχύτητες και την ευελιξία στις μικρότερες.

RENAULT-AUSTRAL-(7).jpg

Renault Austral Full Hybrid ETech

Τα Clio E-Tech και Arkana E-Tech μοιράζονται ένα ελαφρώς διαφορετικό υβριδικό σύστημα, το οποίο βασίζεται στην ίδια αρχή λειτουργίας και προσφέρει εξίσου εντυπωσιακά οφέλη που γίνονται αντιληπτά στις καθημερινές μετακινήσεις.

RENAULT-ARKANA-2024-(5).jpg

Renault Arkana E-Tech

Η σειριακή, παράλληλη αρχιτεκτονική του, συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν κινητήρα 36 kW και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης 18 kW), με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.600 κυβικών που αποδίδει 94 ίππους, ο οποίος μάλιστα, συνεργάζεται με ένα έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων (χωρίς συμπλέκτη) πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) και μία μπαταρία 1,2 kWh.

Αμφότερες οι εκδόσεις E-Tech των Clio και Arkana (0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 και 10,8 δεύτερα αντίστοιχα και τελική ταχύτητα 174 και 172 χλμ./ώρα), διαθέτουν μία συνδυαστική απόδοση 145 ίππων, για να προσφέρουν άμεσες επιταχύνσεις αλλά και άνετα ταξίδια, χάρη στην εντελώς αυτόματη μετάδοση της ισχύος στους εμπρός τροχούς.

RENAULT-CLIO-2024-(3).jpg

Renault Clio E-Tech

Συγκεκριμένα, το Clio Ε-Tech, το οποίο για πρώτη φορά προσφέρεται και στην ιδιαίτερα ελκυστική έκδοση Esprit Alpine (μία έκδοση που προσφέρεται και στα Arkana και Austral), με μέση κατανάλωση 3,9 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα (εκπομπή CO2 από 95 έως 98 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο), μπορεί να καλύψει έως και για το 80% του χρόνου των αστικών μετακινήσεων, μειώνοντας την κατανάλωση έως και 40% σε σύγκριση με έναν συμβατικό κινητήρα βενζίνης. Το εντυπωσιακό είναι πως με ένα ρεζερβουάρ μπορεί να διανύσει έως και 900 χιλιόμετρα!

RENAULT-CLIO-2024-(1).jpg

Renault Clio E-Tech

Στο Arkana, ένα SUV κουπέ με μεγάλη απόσταση από το έδαφος για απροβλημάτιστες διαδρομές και πέρα από την άσφαλτο, το full hybrid σύστημα E-Tech (μέση κατανάλωση 4,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, εκπομπή CO2 από 108 έως 110 γραμμάρια το χιλιόμετρο) εγγυάται το χαμηλότερο κόστος χρήσης στις πιο προσιτές τιμές κτήσης, προσφέροντας σπορτίφ οδηγική απόλαυση, κομψούς χώρους και άνετες μετακινήσεις.

RENAULT-ARKANA-2024-(2).jpg

Renault Arkana E-Tech

Σε κάθε περίπτωση υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σύνολο ασφάλειας και πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το νέο Clio διαθέτει 20 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, ενώ στην περίπτωση του Austral ο αριθμός εκτοξεύεται στα 32.

Επιπλέον, όλες οι εκδόσεις E-Tech προσφέρουν έξυπνες δυνατότητες διασύνδεσης μέσω των τελευταίας γενιάς συστημάτων πολυμέσων, λειτουργίες multi-sense για διαφορετικά προφίλ οδήγησης, καθώς και πλήρη έλεγχο και πληροφόρηση από τις οθόνες που διαμορφώνουν τα ψηφιακά κόκπιτ με την κάθετη οθόνη αφής και τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα.

RENAULT-CLIO-2024-(4).jpg

Renault Clio E-Tech

Πέρα όμως από όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα, την πρακτικότητα, τους μεγάλους χώρους (στο Austral το πορτμπαγκάζ φτάνει έως και τα 555 λίτρα) και τον πλήρη εξοπλισμό των εκδόσεων, εξίσου σημαντικό είναι πως όλα τα μοντέλα της Renault, προσφέρονται στην ελληνική αγορά με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση και δωρεάν οδική βοήθεια 3 ετών.

Πηγή

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button