ΕνημέρωσηΟικονομία

Τεχνολογία ενεργής ανάρτησης της CFMoto σαρώνει το δρόμο με κάμερες! – Galaksias Portal News

Του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η CFMoto αναπτύσσει μια νέα μορφή ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης που θα μπορεί να διαβάζει το δρόμο μπροστά και να προσαρμόζεται ανάλογα!
Η Κινεζική εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών CFMoto αναπτύσσει ένα νέο σύστημα ηλεκτρονικής ανάρτησης που αναγνωρίζει τη διαμόρφωση του δρόμου. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση είναι μία καινοτομία στη μοτοσυκλέτα μέχρι τώρα, η οποία αντιδρά στην κίνησή της όταν ο τροχός κυλά κατά μήκος του δρόμου και καθώς περνάει πάνω από συγκεκριμένες ανωμαλίες στο οδόστρωμα, προσαρμόζεται για να αντιμετωπίσει αυτές τις ανωμαλίες με τη βέλτιστη δυνατή άνεση.

Το νέο σύστημα από την CFMoto θα χρησιμοποιεί μια μπροστινή κάμερα για να παρακολουθεί την επιφάνεια του δρόμου μπροστά από τη μοτοσυκλέτα και να προετοιμάζει την ανάρτηση εν αναμονή μιας πρόσκρουσης του τροχού σε πολύ μεγάλη λακκούβα, για παράδειγμα, την οποία ανιχνεύει.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν την περασμένη εβδομάδα από την ιστοσελίδα Cycle World, η οποία σημειώνει ότι το σύστημα εμφανίζεται σε μοτοσυκλέτα τουρισμού υψηλής χωρητικότητας κινητήρα, την 1250 TR-G – CFMoto, χρησιμοποιώντας έναν κινητήρα που προέρχεται από την KTM LC8 V-twin, που είναι κυρίως κατασκευασμένη για χρήση από την αστυνομία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα περιγράφεται ως «σύστημα ελέγχου αμορτισέρ, το οποίο περιλαμβάνει κάμερα». Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τροφοδοτείται με πληροφορίες από την κάμερα και κάνει ρυθμίσεις στην απόσβεση της μπροστινής και της πίσω ανάρτησης με βάση αυτές τις πληροφορίες. Δεν είναι ένα ιδιαίτερα νέο σύστημα, καθώς στον κόσμο των τεσσάρων τροχών η Mercedes εργάζεται με αυτό το είδος ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης από τα μέσα της δεκαετίας του 2010.

Στη μοτοσυκλέτα όμως είναι αρκετά καινοτόμο. Αν και ένας αυξανόμενος αριθμός μοτοσυκλετών παραγωγής διατίθεται τώρα στο εμπόριο με ενσωματωμένες κάμερες, οι πιο συνηθισμένες χρήσεις αυτών των καμερών είναι για υποβοήθηση οδήγησης όπως το cruise control ή για προειδοποιήσεις τυφλού σημείου, για παράδειγμα. Η χρήση τους για προληπτική ενεργή ανάρτηση είναι λογική, αλλά είναι κάτι εντελώς νέο στη μοτοσυκλέτα και έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για την ασφάλεια που προσφέρει στην ευάλωτη ισορροπία της, η οποία μπορεί να χαθεί από τις μεγάλες λακκούβες που δυστυχώς κρύβονται μέχρι την τελευταία στιγμή μπροστά μας, ειδικά στους Ελληνικούς δρόμους.

Πηγή

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button